Za veleprodajni centar Metroa u Osijeku 15 milijuna eura

Autor: Ivana Barišić , 20. srpanj 2006. u 06:30

U trgovini koja će proraditi do kraja godine bit će 25.000 artikla i otvorit će se 220 radnih mjesta

OSIJEK – Nakon Zagreba, Rijeke, Splita i Zadra, i Osijek će do kraja ove godine dobiti veleprodajni centar Metro – Cash&Carry. Bit će to šesti veleprodajni centar ove kompanije u Hrvatskoj. S njime će se otvoriti i 220 novih radnih mjesta, a prednost pri zapošljavanju imat će Osječani i stanovnici iz bliže okolice grada.

Domaćeg 70 posto
Lokacija veličine 40.000 četvornih metara kupljena je još 2003. godine, a budući Metro, za kojega je jučer svečano položen kamen temeljac, nalazit će se na južnom ulazu u grad Osijek iz smjera Vinkovaca. Sam distributivni centar prostirat će se na ukupnoj površini od 9800 kvadrata, imat će 470 parkirališnih mjesta i sedam prijamnih rampi. Ukupna investicija vrijedna je 15 milijuna eura. “Asortiman će se sastojati od 25.000 artikala po najpristupačnijim cijenama na tržištu od čega će domaći proizvodi zauzimati 70 posto prehrambenoga asortimana. Domaćim dobavljačima i proizvođačima, a kompanija surađuje s njih 1000, dana je mogućnost izvoza proizvoda kroz lanac ostalih Metroovih centara koji su prisutni u 28 zemalja Europe, Afrike i Azije. S druge strane, malim je trgovcima pružena mogućnost opskrbe asortimanom po takvim cijenama kakve gotovo ni jedan trgovački lanac nije u mogućnosti ponuditi. Na taj način, ali i s posebnim projektom smišljenim upravo za tu svrhu, Metro im pomaže da ostanu konkurentni te opstanu na tržištu. Slavonci i Baranjci već su inače upoznati s načinom rada Metroa i dok on nije postojao u Hrvatskoj putem veleprodajnog centra u Pečuhu, u susjednoj Mađarskoj”, rekao je jučer u Osijeku Damir Firšt, predsjednik Uprave Metro Cash&Carry Hrvatska polažući temeljni kamen za budući objekt s osječkim gradonačelnikom Antom Đapićem. Metro Cash&Carry Hrvatska sada zapošljava 1300 radnika, a u prošloj godini ostvarili su porast prometa od 14,2 posto, dok je broj zaposlenih uvećan za 55 posto. Zbog specifičnog načina poslovanja ove kompanije, svi novi zaposlenici će prije početka rada proći edukaciju u drugim veleprodajnim centrima Metroa.

‘Profesionalni kupci’
Fokusu poslovanja ove kompanije nalaze se specifične potrebe “profesionalnih kupaca” koji kupuju u poslovne svrhe s posebnim naglaskom na hotele, restorane i kioske, trgovine na malo, te institucije poput bolnica i škola. Veliki broj kupaca imaju i iz uslužnoga sektora. Kupnju u njihovim veleprodajnim centrima moguće je obaviti uz posjedovanje kartice Metro koja se izdaje svakom profesionalnom kupcu. Do nje se može doći putem Odjela za odnose s kupcima koji je već započeo obilaskom potencijalnih kupaca osječkog veleprodajnog centra. Metro Cash&Carry International slovi za svjetskoga lidera u trgovini na veliko sa 547 veleprodajnih centara u 28 zemalja. Posluju u sustavu njemačke Grupe Metro koja je u 2005. godini ostvarila prodaju u iznosu od 55,7 milijardi eura. Grupa ima pet trgovačkih članica koje nezavisno posluju: veletrgovine Metro/Makro Cash&Carry kao najveće, Real hipermarketi i Extra supermarketi (maloprodajne trgovine prehrane), Media Markt i Saturn (europski tržišni lider specijaliziran za trgovinu na malo tehničkim aparatima i drugim električnim uređajima) te Galeria Kaufhof (moderne robne kuće).

Komentirajte prvi

New Report

Close