Vlada spašava 3. maj, a o Uljaniku mora odlučiti koalicija

Foto: Duško Marušić / Pixsell Foto: Duško Marušić / Pixsell

Ministar Horvat potvrdio da je Debeljak u pravu i da minus Uljanika prelazi milijardu eura.

U Vladi će danas i sutra biti razmatrane opcije za rješavanje krize u Uljaniku i 3. maju. Ministar gospodarstva Darko Horvat potvrdio je da će se podaci predstaviti premijeru Andreju Plenkoviću, a de facto je potvrdio da nisu daleko od istine tvrdnje strateškog partnera Tomislava Debeljaka da je minus pulske grupacije preko milijardu eura. Hoće li se i kako ti dugovi dovesti "na nulu", što je uvjet Debeljaka da bi osigurao čist start i vlastito financiranje budućeg poslovanja, morat će odlučiti Vlada, ali i koalicijski partneri.

>>Svađa otkriva kako je nestajao novac u domaćoj brodogradnji

"Najkasnije će se sutra znati odlučiti hoće li to stanje sanirati porezni obveznici ili dioničari i vjerovnici", kazao je Horvat.

On će odluke predstaviti u ponedjeljak predstavnicima Brodosplita, Upravi i sindikatima Uljanika.

No, dok je rješavanje slučaja Uljanika upitno, Horvat je dao do znanja da će se učiniti maksimalni napori da se spasi 3. maj. Ovaj put, za razliku od prije dva tjedna, dat će se nalog svim državnim institucijama i poduzećima da deblokiraju račune 3. maja i tako izbjegne otvaranje stečaja na ročištu u utorak.

Komentari (6)
  • bergeistra
    bergeistra 16:19 9.3.2019.

    kanabis


    Dati ce nalog da svi povuku svoja potrazivanja sa 3maja. Na svu srecu stranci nisu duzni to prihvatit

    Možda je mislio samo na njegovu bivšu firmu koja je blokirala brodogradilište

  • purCo
    purCo 16:07 8.3.2019.

    kanabis


    Dati ce nalog da svi povuku svoja potrazivanja sa 3maja. Na svu srecu stranci nisu duzni to prihvatit

    politika iznad zakona
  • viewer
    viewer 14:32 8.3.2019.

    Interesantno je da samo VW investira preko 80 milrd. € u elektro automobile. Odluka je da do 2026 prestanu proizvoditi automobile na fosilna goriva. I sad, umjesto da naša država aplicira na takve tendere, mi se uopće ne javljamo. Naime, VW pravi svoju prvu tvornicu elektroautomobila u jugoistočnoj Europi. U brobi za tvornicu su: Srbija, Bugarska, Turska, nigdje nema Hrvatske. Mi nemamo vremena bakćati se tim milijardama € investicija, radije spašavamo propala brodogradilišta.

Pogledaj ostale komentare na temu
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!