Važna poslovna godina za Arena Centar

Autor: Poslovni.hr , 15. veljača 2017. u 11:02
Foto: foto press

Arena Centar je imao snažne rezultate tijekom 2016. Najmovi prostora rezultirali su 95-postotnom popunjenošću prostora.

Arena Centar, najveći trgovački centar u Zagrebu, doživio je jednu od najvažnijih poslovnih godina od svog otvaranja 2010. Arena Centar potvrdio je svoju jasnu vodeću ulogu u sektoru trgovačkih centara, povećavši promet trgovina za 10 % u usporedbi s 2015. i privukavši više od 9 milijuna posjetitelja. Tijekom prošle godine, NEPI – New Europe Property Investment plc – vodeća grupacija za investicije i razvoj nekretnina u srednjoj i istočnoj Europi – kupila je Arena Centar.

Arena Centar je imao snažne rezultate tijekom 2016. Najmovi prostora rezultirali su 95-postotnom popunjenošću prostora. Najsnažniji su rezultati bili u prometima trgovina zakupaca, s povećanjem od 10 %, i u potrošnji posjetitelja, koja se povećala 7 %. Promet i potrošnja posjetitelja pokazuju kontinuiran stabilan rast, što je rezultat usmjerene poslovne i marketinške strategije koja odgovara oporavku lokalnoga gospodarstva.

Što se tiče ponude brendova, Arena Centar je potvrdio svoju poziciju najboljeg centra za ulazak brendova koji su ili novi na tržištu ili snažni međunarodni brendovi. U 2016. su se u Arena Centru otvorile 22 nove trgovine, među kojima prednjače tematski uređen restoran Old Wild West i prva NYX Professional Makeup trgovina u Hrvatskoj. Nedavno je, kao treći u svijetu svoje vrste, u mješavinu zakupaca dodan i Samsung Experience Store. Nova otvaranja bila su popraćena s 13 važnih proširenja, uključujući tri Inditexova dućana (Zara, Bershka i Pull&Bear).

GfK Centar za istraživanje tržišta1 u svibnju 2016. potvrdio je visoku razinu zadovoljstva kupaca. Zadovoljstvo kupaca proizlazi iz ozračja trgovačkog centra (čistoća, radno vrijeme), kina, dostupnosti parkinga te dobre ponude trgovina i proizvoda. Dodatno se odražava duljinom posjeta i trošenjem tijekom posjeta: posjetitelji prosječno potroše jedan i pol sat u Centru, a više od 75 % njih tijekom svoje posjete odluči se na kupovinu.

U studenom 2016. NEPI je kupio Arena Centar s 62.100 m2 ukupne bruto površine za iznajmljivanje, kao i 4,4 ha pripadajuće zemlje. Cijena je iznosila 237,5 milijuna eura, što je čini najvišom transakcijom u južnoistočnoj Europi do sada. NEPI je započeo s implementiranjem menadžerskih i operativnih vještina u Centru, s ciljem optimizacije i povećanja vrijednosti imovine kako bi se dodatno osnažila vodeća pozicija Arena Centra na tržištu u regiji. U planu su i daljnja poboljšanja ponude zabave i komercijalne ponude novim brendovima.

Marius Barbu, Asset Manager, NEPI, naglasio je: „Arena Centar i NEPI na tržište donose najvišu kvalitetu, uz izvanrednu komercijalnu vrijednost, svijetlu budućnost koju jamči nova akvizicija i jedinstvenu ponudu za zajednicu. Planiramo dodatno povećati vrijednost imovine i ponuditi javnosti jedinstveno i neusporedivo odredište za kupnju i zabavu dovođenjem novih modnih marki i poboljšanjem ponude zabave. Postojećim kapacitetima namjeravamo dodati 6.000 m2 GLA ukupne bruto površine za iznajmljivanje, i planiramo širenje oko trgovačkog centra novim objektima, s namjerom bolje povezanosti sa susjednom Arenom Zagreb.“

U prvom kvartalu 2017. očekuju se nova važna otvorenja u Centru. MAC Cosmetics i brzorastuća hrvatska tvrtka Family upravo ovdje otvaraju svoje nove trgovine.

1GfK iskustva potrošača, Istraživanje kupaca Arena Centra 2016., svibanj 2016."

Komentirajte prvi

New Report

Close