Sve više kompanija odlučuje se na outsourcing distribucije robe. Da je učestalost takvih zahtjeva veća nego prije nekoliko godina tvrdi Marijana Koprivnjak, supervizorica odjela podrške prodaji Overseas Expressa.
Međutim, outsourcing transporta još nije dosegao svoj vrhunac u Hrvatskoj jer je za promjenu svijesti poduzeća potrebno mnogo vremena, napominje Koprivnjak. Prema dosadašnjim iskustvima outsorucingom transporta tvrtke mogu uštedjeti između 10 i 50 posto troškova distribucije, ističe Koprivnjak, no to ovisi o strukturi troškova transporta u samom poduzeću i nizu parametatra poput broju vozila, dostavnih adresa, zaposlenih u distribuciji, kvaliteti dostavne mreže. Korisnici outsourcing usluge distribucije robe u paketima i na paletama podjednako su velike i male tvrtke.Prema riječima Koprivnjak, male se tvrtke za ovu uslugu u pravilu odlučuju zbog jednostavnosti korištenja, a ta se odluka kod velikih tvrtki temelji na rezanju troškova, skraćivanju rokova distribucije te boljoj kvaliteti dostave.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu