Usvojili komunikacijske vještine nužne za prezentaciju ideja

Autor: Poslovni.hr , 13. lipanj 2012. u 22:00

Riječka Poslovna škola za studente HUP-a i PGŽ-a počela radionicama o komunikacijskim i marketinškim vještinama

Poslovnu školu za studente, koju suorganiziraju HUP-ova podružnica Rijeka i Primorsko-goranska županija već šestu godinu, do sada je završilo ukupno 150 polaznika. Glavne karakteristike projekta su rad u malim grupama, primjenjivost stečenih vještina u praksi te “networking” svih polaznika i predavača iz struke. Formirane su dvije grupe polaznika koje čine studenti različitih fakulteta Sveučilišta u Rijeci koji zajednički pristupaju rješavanju raznovrsnih zadataka na radionicama. U svibnju je Poslovna škola započela s prvim aktivnostima. Sa svim studentima odrađeni su psihologijsko testiranje i individualni razgovori u suradnji s Edukacijsko savjetodavnim centrom Optimum. Na prvoj od deset predviđenih radionica studenti su usavršili postojeće vještine komunikacije i prezentacije. Upoznali su se s cjelokupnim komunikacijskim procesom, verbalnom komunikacijom i iznimnim značajem neverbalne komunikacije. Također su razmatrali komunikacijske stilove te najbolje načine prezentiranja vlastitih ideja pod stručnim vodstvom predavača, Barbare Marot i Alena Marota iz centra Optimum. Kao najveće kvalitete seminara studenti su istaknuli iskustvo predavača, dinamičnost predavanja, velik broj vježbi i povratne informacije o izvršenim zadacima.

Vježbe
Da bi osoba bila uspješna u nekom poslu, nužno je da ima potrebna znanja i vještine, ali i određene predispozicije za daljnji razvoj te interes za taj posao kako bi motivacija ostala visokom. Edukacijsko savjetodavni centar Optimum osnovan je s namjerom da prenošenjem i primjenom suvremenog znanja iz područja psihologije i upravljanja ljudskim resursima omogući organizacijama da optimiziraju “ljudski” aspekt poslovanja. Znanje iz psihologije i psihologijske procjene kombiniraju s marketinškim postupcima i razumijevanjem organizacijske okoline kako bi pružili iznimnu uslugu profesionalne selekcije. Također pružaju usluge kadrovske evidencije i administracije, uslugu pomoći suočavanja s poslovnim izazovima kao i niz interaktivnih radionica iz raznih područja (www.centaroptimum.hr). Druga radionica održana je u ponedjeljak i srijedu, 4. i 6. lipnja, na temu “Marketing – stalni pokretač poslovanja”, na kojoj su polaznici upoznati s ulogom marketinga, definiranjem i razumijevanjem kupaca i konkurencije, pojmom i sastavnicama marketinškog miksa te odnosima s javnošću. Kroz praktične radionice studenti su rješavali problemske zadatke i osmišljavali marketinške koncepcije za proizvode, a povratnu informaciju o uspješnosti rješavanja postavljenih zadataka dobili su od predavača iz struke, Duška Radulovića. Kao najveće kvalitete seminara polaznici su istaknuli primjenjivost stečenog znanja u praksi, mnoštvo zanimljivih primjera iz prakse, sudjelovanje svih studenata u raspravama, videoprimjere te velik broj vježbi.

Prodajne vještine
U uvodnom dijelu predavanja polaznicima su svoje djelovanje predstavili Narodno učilište u Rijeci i STRIP d.o.o. Narodno učilište, ustanova za obrazovanje i kulturu u Rijeci, bavi se raznim vidovima obrazovanja te svoje programe priprema prema potrebama pojedinaca i grupa. Pored niza verificiranih programa srednjoškolskog obrazovanja, prekvalifikacija, verificiranih stranih jezika nudi i čitavu lepezu tečajava i tako omogućuje širokoj populaciji od preškolske djece do osoba treće životne dobi zadovoljenje potreba za obrazovanjem. Za polaznike svojih programa i tečajeva organizira i koncerte, izložbe likovnih i ostalih radova te večeri poezije (www.nar-uciliste.hr). Sljedeće predavanje održat će se 13. i 14. lipnja, a govorit će o prodajnim vještinama, koje će studentima približiti Dražen Glavaš.

Komentirajte prvi

New Report

Close