"Apeliramo na Vladu RH odnosno nadležna ministarstva, prije svega financija i turizma, da konačno riješe nekoliko ključnih pitanja za turizam i u našem području poslovanja za više od 1000 turističkih agencija u Hrvatskoj, od snižavanja PDV-a na konkurentu razinu sa zemljama iz mediteranskog okruženja do reguliranja posebnog postupka oporezivanja turističkih agencija u skladu s europskom praksom'', izjavio je Boris Žgomba.
Uniline je u 2018. godini ostvario najbolje rezultate u povijesti tvrtke. Ukupni prihodi od 416 milijuna kuna u usporedbi s 2017. porasli su za 11%, dobit prije oporezivanja za 16%, a broj zaposlenika za 10%.
"Time je postavljena izuzetno visoka ljestvica i za 2019. koju valja uspješno preskočiti usprkos nizu turbulencija na vanjskim tržištima", ističu u kompaniji.
''Mediteranske turističke zemlje u pravilu imaju dvostruko niža opterećenja, ili ih u slučaju posebnog postupka oporezivanja turističkih agencija čak ni nema, te su omogućena ulaganja u više plaće za zaposlenike, što dovodi do razine konkurentnosti koja će biti sve važnija u nastupajućim razdobljima, kao i stalno tehnološko podizanje kvalitete poslovanja na svim razinama, poručio je Žgomba.
U Unilineu ističu da je poslovni rezultat u 2018. odraz pravovremenog prepoznavanja i prilagođavanja promjenama te diverzifikacije turističkih proizvoda i tržišta izvan Europe, posebice u Aziji te Sjevernoj i Južnoj Americi, odnosno zemljama španjolskog i portugalskog govornog područja, a planiraju se i veća ulaganja u indijsko tržište. Povećanje broja dolazaka u 2018. u odnosu na 2017. bilježe sa svih tržišta i to od oko 20%, primjerice iz Kine preko 25%, Singapura oko 20% te Koreje od oko 20%. Uniline godišnje opslužuje u Hrvatskoj i regiji više od 390 tisuća gostiju zahvaljujući poslovnom sjedištu u Puli, uredu u Zagrebu, sestrinskim tvrtkama u Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Srbiji te uredima i predstavništvima u Južnoj Koreji, Kini, Japanu i Tajlandu. Takodjer, tvrtka je nositelj franšize Europcar za Hrvatsku te upravlja voznim parkom koji se u 2019. povećao na 1500 vozila.
''Nema opstanka bez rasta, a rasta bez razvoja. U vremenu u kojem je razdoblje hiperpotražnje u turizmu u Hrvatskoj definitivno iza nas, nastavljamo pratiti promjene, promišljati i vući pravovremene poteze,'' zaključio je Žgomba.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu