Uniline ostvario najbolje rezultate u povijesti tvrtke, a Žgomba uputio važnu poruku

Autor: Poslovni.hr , 11. lipanj 2019. u 10:48
FOTO: Press

Turisticke agencije više neće moći trčati ovako zahtjevan maraton na globalnom tržištu ako se ne reguliraju uvjeti poslovanja, upozorio je u današnjem priopćenju Boris Žgomba, predsjednik uprave turističke agencije Uniline, povodom objave rezultata poslovanja za prošlu, za njih rekordnu godinu.

"Apeliramo na Vladu RH odnosno nadležna ministarstva, prije svega financija i turizma, da konačno riješe nekoliko ključnih pitanja za turizam i u našem području poslovanja za više od 1000 turističkih agencija u Hrvatskoj, od snižavanja PDV-a na konkurentu razinu sa zemljama iz mediteranskog okruženja do reguliranja posebnog postupka oporezivanja turističkih agencija u skladu s europskom praksom'', izjavio je Boris Žgomba.                                                                                                                             

Uniline je u 2018. godini ostvario najbolje rezultate u povijesti tvrtke. Ukupni prihodi  od 416 milijuna kuna u usporedbi s 2017. porasli su za 11%, dobit prije oporezivanja za 16%, a broj zaposlenika za 10%.

"Time je postavljena izuzetno visoka ljestvica i za 2019. koju valja uspješno preskočiti usprkos nizu turbulencija na vanjskim tržištima", ističu u kompaniji.

''Mediteranske turističke zemlje u pravilu imaju dvostruko niža opterećenja, ili ih u slučaju posebnog postupka oporezivanja turističkih agencija čak ni nema, te su omogućena ulaganja u više plaće za zaposlenike, što dovodi do razine konkurentnosti koja će biti sve važnija u nastupajućim razdobljima, kao i stalno tehnološko podizanje kvalitete poslovanja na svim razinama, poručio je Žgomba.

U Unilineu ističu da je poslovni rezultat u 2018. odraz pravovremenog prepoznavanja i prilagođavanja promjenama te diverzifikacije turističkih proizvoda i tržišta izvan Europe, posebice u Aziji te Sjevernoj i Južnoj Americi, odnosno zemljama španjolskog i portugalskog govornog područja, a planiraju se i veća ulaganja u indijsko tržište. Povećanje broja dolazaka u 2018. u odnosu na 2017. bilježe sa svih tržišta i to od oko 20%, primjerice iz Kine preko 25%, Singapura oko 20% te Koreje od oko 20%. Uniline godišnje opslužuje u Hrvatskoj i regiji više od 390 tisuća gostiju zahvaljujući poslovnom sjedištu u Puli, uredu u Zagrebu, sestrinskim tvrtkama u Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Srbiji te uredima i predstavništvima u Južnoj Koreji, Kini, Japanu i Tajlandu. Takodjer, tvrtka je nositelj franšize Europcar za Hrvatsku te upravlja voznim parkom koji se u 2019. povećao na 1500 vozila.

''Nema opstanka bez rasta, a rasta bez razvoja. U vremenu u kojem je razdoblje hiperpotražnje u turizmu u Hrvatskoj definitivno iza nas, nastavljamo pratiti promjene, promišljati i vući pravovremene poteze,'' zaključio je Žgomba.

 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close