Umjesto skupih i kompliciranih rješenja, ovo je način da unaprijedite posao

Foto: PR Foto: PR

Ono što dodatno olakšava poslovanje tvrtkama je unificirano sučelje koje objedinjuje telefoniju, elektroničku poštu i CRM na jednom mjestu.

Tehnologija je uvelike utjecala na povećanje proizvodnosti i učinkovitosti, a to dokazuje i CRM kontaktni centar – nov način poslovanja koji pojednostavljuje poslovanje malih i velikih organizacija. Umjesto skupih i kompliciranih rješenja, implementacijom CRM kontaktnog centra organizacije dobivaju detaljnu analitiku cjelokupnoga centra i uvid u sve aktivnosti korisnika. Od informacija - s kojim je agentom korisnik razgovarao, što je dogovorio, do toga da agentov supervizor može lako izmjeriti rezultat svakog od svojih zaposlenika. Dakle, od agenata, voditelja tima, supervizora pa do menadžera, svi imaju uvid u detaljnu analitiku kontaktnog centra i status svakog klijenta.

Svaki agent ima svog klijenta i s njim gradi povjerenje, čime se ubrzava poslovanje i funkcionalnost automatskog pozivanja kod odlaznih poziva, što korisnicima uvelike olakšava poslovanje. Zahvaljujući integraciji i automatizaciji dolaznih i odlaznih poziva, elektroničke pošte ili upita putem drugih komunikacijskih kanala, sve se aktivnosti spremaju u sustav te je lako dobiti detaljne izvještaje. Jedinstveno korisničko sučelje u potpunosti je prilagođeno agentima u naplati potraživanja, prodaji i podršci za korisnike. Pregled svih detalja o pozivima može se vidjeti unutar jednog prozora. Ovo inovativno rješenje, od sada svojim korisnicima pruža Vipnet. „Jedna od značajnijih prednosti ove usluge jest što je svaki detalj komunikacije kroz kontaktni centar, neovisno o tome na koji način je on ostvaren (elektroničkom poštom, telefonom ili na društvenim mrežama), moguće analizirati kroz sam CRM. Na taj je način korisnicima omogućen transparentan, detaljan i strukturiran uvid kako u njihovo poslovanje, tako i u sve potrebe ili probleme njihovih klijenata u bilo kojem trenutku. Uz to, Vipnet svojim korisnicima nudi maksimalnu skalabilnost, pri čemu imaju kompletnu kontrolu troškova, a svaki mjesec mogu smanjivati ili povećavati broj licencija, ovisno o potrebama koje imaju“, izjavio je Željko Bak, direktor odjela za upravljanje proizvodima i uređajima iz Vipneta.

Ono što dodatno olakšava poslovanje tvrtkama je unificirano sučelje koje objedinjuje telefoniju, elektroničku poštu i CRM na jednom mjestu. To je jednostavno i jasno sučelje koje daje uvid u sve informacije o komunikacijskim kanalima u realnom vremenu. Vipnet-ov CRM kontakni centar funkcionira na principu mjesečne pretplate, bez ugovorne obveze, te omogućava jednostavno upravljanje licencijama i pruža podršku u rastu i razvoju poslovanja.

Rješenje ne zahtijeva zasebnu infrastrukturu kao što su telefonske centrale, nego isključivo pristup internetu. To znači veću uštedu, bržu implementaciju i jednostavnu skalabilnost bez početnih kapitalnih ulaganja.

Fokusirajući se na klijenta i njegove potrebe kroz CRM, klijent može izgraditi bazu zadovoljnih i lojalnih klijenata, unaprijediti prodaju i postprodaju te povećati profitabilnost. Implemenacijom ovog rješenja optimiziraju se troškovi integracijom i automatizacijom procesa, što omogućuje usmjerenije, jasnije, profitabilnije marketinške kampanje s većim povratom i manjim ulaganjima. Još jednom ističemo jednostavnost primjene - sve što je potrebno su licencija za CRM cloud uslugu i internetska veza.  

Fill out my online form.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!