MSAN u prva dva tjedna prodao 4000 Vivax smartphonea i zaradio 3. mil. kn

Autor: Bernard Ivezić , 04. prosinac 2013. u 09:53
V. Brkljača: Sve je počelo od tableta, kojih ćemo 2013. prodati 28.000/D. Puklavec/PIXSELL

M SAN cilja na prodaju mimo operatera, koja u Hrvatskoj čini do 20 posto prodaje mobitela, a u svijetu do 50 posto.

Četiri tisuće prodanih komada i tri milijuna kuna utrška rezultat su prva dva tjedna prodaje M SAN-ova smartphonea Vivax SMART Pointa.

Vladimir Brkljača, voditelj brenda Vivax u M SAN-u, kaže da su ih ugodno iznenadili rezultati prodaje uređaja koji je još lani bio najavljivan kao prvi hrvatski smartphone. "Zadovoljan sam jer to su rezultati ostvareni prije nego što smo naš smartphone uopće oglasili i službeno predstavili javnosti", kaže Brkljača. Objašnjava da je u Hrvatskoj prodano nešto više od tisuću Vivax smartphonea i da u idućoj godini planiraju prodati 7500 komada, odnosno zauzeti 15 posto tržišta smartphonea koji se prodaju mimo operatera na takozvanom otvorenom tržištu.

"Otvoreno tržište je ono od kojeg očekujemo najveći rast, trenutačno se preko mobilnih operatera proda više od 80 posto svih mobitela u Hrvatskoj, dok je u svijetu taj postotak 50 posto", objašnjava Brkljača. Dodaje da M SAN-u ipak glavni cilj nije hrvatsko tržište, već izvoz novog domaćeg visokotehnološkog proizvoda. Navodi da su s drugim Vivax uređajima već prisutni u Sloveniji, Italiji, Švicarskoj, Švedskoj, Norveškoj, Poljskoj te Albaniji i Rumunjskoj. Cilj je nastaviti se širiti u zemlje EU te Rusiju, Ukrajinu i Bjelorusiju.

"Postižemo vrlo veliki interes partnera i dobre rezultate jer smo jedna od rijetkih regionalnih tvrtki koja uz svoj brend ima vlastiti razvoj, kontrolu kvalitete i podršku", kaže Brkljača. Objašnjava da im je na to ukazala prodaja Vivax tableta, očekuju da će ih ove godine prodati ukupno 28 tisuća komada. Inače, M SAN je u utorak predstavio dva smartphonea i najavio da će početkom iduće godine izbaciti još tri modela. Svi su Android dual SIM modeli i tržišno se natječu cijenom. Brkljača kaže kako razmišljaju i o modelu s jednim SIM-om jer operateri nisu zaintersirani za dual SIM modele.

Hrvatski brend

Doma 40% vrijednosti

Vivax smartphone 40 posto vrijednosti stvara u Hrvatskoj, u Zagrebu i Splitu, i to kroz istraživanja, razvoj, testiranja, dizajn i kontrolu kvalitete, a ostatak je hardver, koji nabavljamo u Kini, kao i svi drugi proizvođači, odgovorio je voditelj Vivaxa Vladimir Brkljača na upit koliko je njihov pametni mobitel domaći proizvod. Dodaje da razmatraju opcije da dio hardvera rade u Hrvatskoj, kao i da uđu u suradnju s domaćim softverskim tvrtkama.

Komentari (5)
Pogledajte sve

Možda i.je zarada ako Su ga napravili od kineskog otpada .-))-) Haha

Dajte zamolite urednika, ako u prvom pasusu piše utržak, da ne koristi termin zaradio. Mislim, smiješno je, vi ste ipak business novine. A i vi i busienss.hr brkate pojmove. Pa što onda očekivati od 24 sata? Kakva vražja zarada?

mujman od novinara ne razlikuje utržak od zarade ,3 miliona zarade jedino ako ih proizvodnja dodje 0 kn.

Pametan potez za Msan..većini i ne treba bolji s obzirom za šta ga koriste. Msan je jedna od najmoćnijih hr firmi a nije u fokusu javnosti…

New Report

Close