U EU će izvesti 50% proizvedene tjestenine

Izgradnju je s 15 mil. kuna sufinancirala EU/Jurica Galoić/PIXSELL Izgradnju je s 15 mil. kuna sufinancirala EU/Jurica Galoić/PIXSELL

Nova tvornica zaprešićke tvrtke, poznate po brendu Aurelia, vrijedna 38 mil. kuna.

Nova tvornica tvrtke Naše klasje, hrvatskog proizvođača svježe tjestenine, u koju je uloženo više od 38 milijuna kuna, otvorena je u subotu u Kupljenovu pokraj Zaprešića.

Tvornica, u kojoj će se objediniti proizvodnja iz dosadašnja dva pogona, prostire se na 3000 četvornih metara, a projekt je s oko 15 milijuna sufinancirao EU fond za regionalni razvoj. U njoj je zasad 40 radnika, plan je zaposliti ih još. Vlasnik i direktor Našeg klasja Zoran Šimunić poručio je da je cilj tvrtke jačanje izvoza. Udio izvoza iznosi više od 35%, a cilj je da ubuduće premašuje 50%.

Naše klasje izvozi u 10 zemalja, od Grčke do Njemačke, a prošli tjedan sklopljen je ugovor za Švedsku.  "U Hrvatskoj se još ne proizvodi dovoljno tjestenine pa je uvoz značajan. No, ipak je smanjen, npr. 2000. uvozilo se 94% tjestenine, a od 2009. uvoz je 50% i to unatoč rastu potrošnje", napominje vlasnik tvornice. Šimunić je kazao i da nazočnost potpredsjednika Vlade Davora Božinovića, koji je otvorio pogon, svjedoči da je Vladi stalo do razvoja gospodarstva, a zahvalio je i Gradu Zaprešiću, jer su gradski službenici promptno odgovarali na upite i rješavali sve zahtjeve.

Predsjednik HGK Luka Burilović dodao je da je tvrtka najveći proizvođač svježe tjestenine u Hrvatskoj.  "Veseli da je poslovna strategija okrenuta proizvodnji iz domaćih sirovina i što na tome grade brend", kaže Burilović. Proizvodi Našeg klasa, brenda Aurelia, nositelji su HGK-ovih znakova kvalitete Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!