Tvrtke koje demonstriraju izvrsnost usluživanja

Autor: Poslovni.hr , 14. ožujak 2011. u 22:00

Ove se godine dijele i individualne nagrade – Best in Customer Service Award Ambassador i Best in Customer Service Award Youth Ambassador

Best in Customer Service Award (BISCA) inicijativa je koju je razvila tvrtka Vita Komunikacije, utemeljena 2008. godine. U drugoj godini Vita Komunikacije programom Best in Customer Service Award nagrađuju tvrtke koje pružaju kvalitetne usluge unutarnjim i vanjskim klijentima.

Program nagrađivanja BISCA je proces nacionalnog natjecanja razvijen sa svrhom nagrađivanja i prepoznavanje tvrtki koje demonstriraju izvrsnost usluživanja. Cilj je promovirati izvrsnost poslovanja, najbolje prakse, vodstvo, te kreativnost i inovacije. U programu BISCA mogu sudjelovati sve tvrtke, čija se glavna uprava ili podružnica nalazi u Hrvatskoj, bez obzira na veličinu i sektor. One s manje zaposlenika mogle su se natjecati u programu BICSA za male tvrtke. Da bi se identificirale top-organizacije uslužne djelatnosti, program se koristi metodologijom visokocijenjenih programa poput nagrade “Malcolm Baldrige National Quality” u SAD-u i “EFQM-a” u Europi. U procesu selekcije tvrtke su ocjenjivanje u pet kriterija: vodstvo, kultura uslužnosti, pozicioniranje usluga, briga o odnosu s klijentom i ponovno zadobivanje povjerenja klijenta. Tvrtke su također trebale podijeliti upitnike svojim zaposlenicima i klijentima o njihovu mišljenju vezano za kvalitetu usluge koju tvrtka koja se natjecala za nagradu nudi ili daje. Ove su godine Vita Komunikacije razvile novu kategoriju u sklopu BICSA programa – Best in Customer Service Award Ambassador (Individualna nagrada) – u čast individualcima koji demonstriraju vodstvo, inovativnost i izvrsnost u pružanju kvalitetne usluge. Ove je godine Andreas Jersabeck, glavni direktor hotela Hilton u Dubrovniku, izabran kao Best in Customer Service Award Ambassador.

Isto tako Vita Komunikacije su pokrenule kategoriju Best in Customer Service Award Youth Ambassador u suradnji s American College of Management and Technology (ACMT) u Dubrovniku, u čast studentima ACMT-a koji demonstriraju vodstvo, inovativnost i izvrsnost u pružanju kvalitetne usluge vlastitim obrazovanjem i djelovanjem u društvu. Ove će godine nagrađen biti Đeni Paskojević kao BICSA Youth Ambassador za 2010. Inače, o laureatima su odlučivali članovi predizbornog odbora Sanja Gomuzak, direktorica agencije za “Mystery Shopping”, Heraklea, Vedrana Likan, direktorica tvrtke Colliers International u Hrvatskoj, i Andrijana Mušura, sa Zagrebačke škole ekonomije i managementa, te članovi savjetodavnog odbora Don Hudspeth, dekan ACMT-a u Dubrovniku, Miroslav Mandić s Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu, Tihomir Vranešević s Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu te Velimir Srića, dodekan za međunarodne poslove na Ekonomskom fakultetu. Dodjela nagrada održat će se 31. ožujka u hotelu Westin u Zagrebu. Voditelj večernjeg programa bit će Don Hudspeth, predsjednik nagradnog programa i dekan ACMT-a, a gost večere bit će Andrea Doko-Jelušić, direktorica AmChama.

Tko je tko u Vita Komunikacijama

Jela Begonja, direktorica
Jela Begonja diplomirala je u Torontu političke znanosti i međunarodne odnose. U 2004. vratila se u Hrvatsku te nastavila svoje obrazovanje. Stekla je diplomu MA na Sveučilištu u Leedsu. Sada završava MBA, studij na Ekonomskom fakultetu, na kojem provodi istraživanje o upravljanju zadovoljstvom klijenata. Jelin magistarski rad služio je kao temelj razvoja nagradnog programa Best in Customer Service Award.

Nikolina Marušić, direktorica
Nikolina Marušić je direktor te suosnivač Vita Komunikacije. Prije nego je osnovala Vita Komunikacije Nikolina je dugo godina radila u tvrtki National Quality Institute u Torontu, u Kanadi. Imala je mnogo funkcija, a donedavno je bila marketinški menadžer. Nikolina ima sedam godina radnog iskustva u poboljšanju kvalitete uslužne djelatnosti te poboljšanja kvalitete radne sredine u raznim organizacijama.

Komentirajte prvi

New Report

Close