Tvrtka u Hrvatskoj posjeduje 1150 poštanskih ureda u mreži sa 2615 šaltera

Najveća snaga mreže Hrvatske pošte su više od 4000 zaposlenika koji svaki dan uslužuju više od 500.000 korisnika, čije se navike kontinuirano prate radi poboljšanja usluge

Poslovna divizija Mreža sastoji se od 1150 poštanskih ureda u mreži sa 2615 šaltera. Najveća snaga mreže su više od 4000 zaposlenika koji svaki dan uslužuju više od 500.000 korisnika. Nije tajna da Hrvatska pošta želi postati najveća i najdostupnija nacionalna mreža pružatelja osnovnih financijskih usluga na tržištu za građanstvo te malo i srednje poduzetništvo. Sve to postići će se stalnom edukacijom zaposlenika u svim segmentima, intenzivnom radu na podizanju kvalitete usluge. Položaj na tržištu usluga dodatno će se poboljšati podizanjem kvalitete uz proširenje ponude. Budući da je Hrvatska već dobro pokrivena mrežom poslovnica Hrvatske pošte, u kratkom roku se ne planira otvaranje znatnijeg broja novih ureda. Dakako, kontinuirano se prate navike korisnika te u skladu sa sloganom “gdje ste vi tu je i vaša pošta” planira se otvaranje nekoliko poštanskih ureda u velikim trgovačkim centrima kako bi se i na taj način približilo željama korisnika.

Poslovnice se preuređuju kako bi bile prilagođene potrebama korisnika te kako bi se osigurala mogućnost ponude novih usluga koje do sada nisu bile razvijene. Od početka 2010. pa kroz iduće dvije godine preuređivat će se najfrekventniji i najveći uredi kako bi se maksimizirali njihovi prihodi. Time će Hrvatska pošta dobiti novi imidž i postati mjesto ugodne kupnje gdje je korisnicima dostupna vrlo široka lepeza usluga koja će omogućiti prihode iz tzv. impulsne i vezane kupnje. Za sada su izvršni direktori upravljanja grupom područja odabrali poslovnice koje će se preuređivati. Planira se obilazak svakoga takvog ureda, definiranje zahtjeva i projektnih zadataka prema Odjelu kapitalnih investicija koji će dalje provoditi postupke nabave vezane uz pojedinu vrstu radova u poštanskim uredima. Uredi koji su planirani za preuređenje ravnomjerno su raspoređeni po cijeloj Hrvatskoj. Posebna pozornost se posvećuje modernizaciji te optimiziranju lokacije ureda prema potrebama klijenata. Također će se prilagoditi radno vrijeme potrebama klijenata, iskoristiti šaltere radi povećanja prihoda od financijske djelatnosti (banke, osiguranja) te iskoristiti prostor ispred šaltera radi povećanja prihoda od trgovačke djelatnosti. U daljnjim pripremama Hrvatske pošte za liberalizaciju tržišta priprema se opsežna informatizacija, gradnja centralnoga logističkog centra i preuređenje poštanskih ureda. Gradnja logističkog centra omogućit će znatno povećanje broja usluga, a time i prihoda, dodatnu racionalizaciju poslovanja, dok će svi navedeni procesi Hrvatsku poštu, organizacijskom strukturom i tehničkom spremnošću, dovesti uz rame modernih poštanskih operatera.

Sigurno je da poslovnice treba dodatno osvježiti te su u Hrvatskoj pošti svjesni potrebe za primjenom modernih europskih standarda i trendova u uređenju poslovnih prostora. Osnovne karakteristike novog standarda uređenja ureda su višefunkcionalni elementi, način izlaganja u skladu s kupovnim navikama potrošača te marketinška iskoristivost oglasnih površina. Pored toga za povećanje prihoda od maloprodaje važna je primjerena izloženost maloprodajnog asortimana u prodajnim vitrinama koje će se nalaziti nadohvat kupcima, u više od 150 poštanskih ureda. Među prilagodbama koje Hrvatska pošta poduzima za potrebe svojih korisnika nalazi se i prilagodba radnog vremena. Pri tome će se posvetiti pozornost na specifičnost uvjeta pojedinog područja i specifičnost zahtjeva korisnika jer je to najbolji način prilagodbe.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve