Terra Organica postala ekskluzivni zastupnik Oshadhi brenda

Autor: Marta Duić , 08. veljača 2016. u 22:00
Terra Organica planira širiti fizičku maloprodaju i jače zakoračiti u veleprodaju/Marko Lukunić/PIXSELL

Preuzeli Smilje i bosilje, ne misle stati.

Nakon jednogodišnjih pregovora s vlasnicima tvrtke Smilje i bosilje i tvrtkom Ayus Gmbh, vlasnicima i proizvođačima Oshadhi brenda, hrvatska  tvrtka Terra Organica kupila je Smilje i bosilje i postala ekskluzivni zastupnik Oshadija na našem tržištu.

"S obzirom na visoke udjele u prodajnim rezultatima tvrtke Smilje i bosilje, kojoj je Terra Organica bila vodeći kupac te činila preko 60 posto prodaje, odlučili smo se na kupnju. To je bio logičan nastavak prodajnih rezultata koje smo ostvarivali distribucijom Oshadhi proizvoda", pojasnila je Nikolina Karin, osnivačica Terra Organice. Kako tvrdi, Oshadhi predstavlja premium brend u području aromaterapije, od samih početaka visoko je pozicioniran u očima potrošača, a u svom profesionalnom radu koriste ga i najpoznatiji fitoaromaterapeuti.  

"Terra Organica će programima koje ostvaruje od početka preuzimanja podići brend na još višu razinu te ga učvrstiti kao vodeći premium brend eteričnih ulja na našem tržištu, a u budućnosti i šire. Brend Oshadhi je i posljednjih sedam godina svoga razvoja na hrvatskom tržištu mogao zahvaliti prije svega tvrtki Terra Organica koja nije činila samo 60 posto njegove prodaje, nego i aktivno sudjelovala u promociji i prepoznatljivosti samog brenda kroz razne aktivnosti koje je poduzimala o svom trošku. Ovim preuzimanjem učvršćujemo vodeću poziciju u području maloprodaje eteričnih ulja, te jače ulazimo u područje veleprodaje, gdje imamo ekskluzivitet za Oshadhi proizvode, a potpunom kontrolom nad primjenom visokih marketinških standarda na brend Oshadhi učvršćujemo i jačamo status brenda na našem tržištu", poručila je Karin.

 

54posto

rasli su lani prihodi Terre Organice u odnosu na 2014. godinu

Prošla godina je za Terra Organicu, veli, bila izvrsna, ali i izazovn. Postigli su 54 posto veće prihode u odnosu na 2014. Osim toga, Terra Organica je kupila i vlastite poslovne prostore, ušla u implementaciju novog informacijskog sustava te povećala broj zaposlenika. Kako kaže Karin, poslovanje temelje na tri glavne grupe proizvoda, točnije na eteričnim uljima i aromaterapijskom asortimanu, zatim na prirodnoj kozmetici te na prirodnim dodacima prehrani i funkcionalnoj hrani.

"S prve dvije grupe proizvoda dominantni smo u segmentu internet maloprodaje i tu dominaciju želimo i zadržati, a svakako planiramo povećati i udjele u prodaji prirodnih dodataka prehrani i funkcionalne hrane. Značajni planovi odnose se i na širenje fizičke maloprodaje, kao i većih aktivnosti u području veleprodaje, koja nije započela distribucijom Oshadhi brenda, već je to produžetak uspješnih rezultata u području distribucije vodećeg britanskog premium brenda organske kozmetike Green People. Uz preuzimanja manjih tvrtki, u planu su i strateški savezi koji će dodatno ojačati poziciju tvrtke Terra Organica na hrvatskom tržištu", otkrila je Karin.

Komentirajte prvi

New Report

Close