Tapo: Godišnje 20 tisuća stolaca i 10 milijuna kuna prihoda

Autor: Darko Bičak , 18. prosinac 2006. u 06:30

Tvrtka Tapo 90% prodaju ostvaruje putem distributera, uglavnom dizajnerskih i arhitektonskih studija

Tvrtka Tapo d.o.o. proteklog vikenda je svečano otvorila novi prodajno-izložbeni prostor u središtu Zagreba u kojem će nuditi ergonomski uredski namještaj iz vlastite proizvodnje, kao i najpoznatije svjetske brendove iz branše.

Osnutak
Tapo je najveći hrvatski proizvođač ergonomskih stolaca i zastupnik nekoliko vodećih svjetskih imena u proizvodnji ergonomskog namještaja poput nizozemskog Ahrenda, japanske korporacije Okamura i američke multinacionalne kompanije Herman Miller. Tvrtka Tapo d.o.o. osnovana je 2003. godine kao prva hrvatska tvrtka specijalizirana isključivo za proizvodnju ergonomskih stolica, a godišnja proizvodnja kreće se između 15 i 20 tisuća komada. U proizvodnom pogonu u Glini, na području od posebne državne skrbi, osposobila je tim od 16 mladih ljudi obučenih za trajnu ergonomsku edukaciju i za uočavanje detalja važnih prilikom izrade dizajnerskih stolica, objašnjava direktor tvrtke Luka Stopić.Prije tri godine Tapo je otvorio svoje predstavništvo u Zagrebu, te se krenulo i sa stvaranjem mreže distributera po Hrvatskoj i regiji. Te je godine tvrtka postala i ovlašteni zastupnik jednog od najvećih svjetskih proizvođača ergonomskog namještaja, korporacije Okamura. Iako u ponudi ima i proizvode velikih svjetskih brendova, oko 70 posto ukupnog prihoda dolazi od vlastite proizvodnje. Tapo se proizvodima i nastupom etablirao kao inovativni, izvorni hrvatski proizvođač na izbirljivom i zahtjevnom tržištu, objašnjavaju u ovoj tvrtke.Novi centar u zagrebačkoj Petrovoj ulici je uređen u skladu s osnovnom djelatnošću tvrtke, kao moderan i ekskluzivno izložbeno-uredski prostor na 250 četvornih metara, a čiji projekt potpisuje Dizajn Plus, odnosno arhitekt Zdravko Krznarić. Od toga jedna četvrtina otpada na uredske prostore u kojima je smještena uprava i komercijala tvrtke, četvrtina je prijamni dio za stranke i poslovne partnere, dio je uređen kao lounge area u kojoj se nalazi LCD monitor za prezentaciju i minibar, dok ostatak prostora čini moderan showroom u kojem se osim izložaka nalazi drugi LCD monitor, čija je svrha prezentirati klijentima ukupnu tvrtkinu ponudu. Vodeći ljudi tvrtke željeli su da njihov novi poslovni prostor bude svojevrsni network centar pomoću kojeg bi se razina prezentacije vlastitih proizvoda podigla na viši nivo, ali isto tako da se pomoću odgovarajućeg prostora u kojem bi se održavale razne edukacije i prezentacije osigura još bolja potpora klijentima tijekom realizacije raznih projekata. To je posebno važno jer tvrtka oko 90 posto svoje prodaje realizira putem distributera (uglavnom dizajnerski i arhitektonski studiji) dok samo manji dio otpada na direktnu prodaju.

Poslovni prostori
Osim samih ureda, Topou su zanimljivi i svi ostali poslovni prostori poput hotela, dvorana itd. Luka Stopić objašnjava da su ergonomski stolci tvrtke Tapo u potpunosti hrvatski proizvod, koji u svim svojim komponentama mora odgovarati strogim standardima, počevši od mehanizama i materijala do zahtjevnih ergonomskih i ekoloških kriterija. “Tvrtka Tapo pokrenuta je kao reakcija na važnost stolca u našoj civilizaciji sjedećeg čovjeka. Nudimo tržištu kvalitetne ergonomske stolce koji slijede potrebe tijela, ali čija funkcionalnost obuhvaća i vrhunski dizajn, udobnost i estetiku“, kazao je Luka Stopić, direktor Tapo d.o.o. Zagreb.

Kultura sjedenja i aktivno sjedenje

U tvrtki Tapo kažu da ljudi obično nisu ni svjesni koliko uredski namještaj može utjecati ne samo na više ili manje ugodan boravak na radnom mjestu, već i na ukupnu kvalitetu života. Velika većina poslovnih ljudi više od pola dana provodi sjedeći, a radno okruženje u kojem se najvažnije funkcije obavljaju kompjutorom, kao i ono orijentirano klasičnoj “papirologiji”, ima središnje, najvažnije mjesto – stolac. Tzv. aktivno sjedenje, odnosno sjedenje koje vodi računa o kralježnici, mišićima, unutarnjim organima i termičkim ciklusima organizma postaje nužnost. Stoga iz Tapoa objašnjavaju da se dobar stolac mora prilagođavati širokom rasponu položaja sjedećeg čovjeka, a biti dovoljno stabilan za detaljan, studiozan rad i prilagodljiv za sve radne položaje. “Potraga za potpunijim odgovorom na ključno pitanje što čovjek radi kada sjedi daje nam saznanja koja koristimo pri razvoju stolaca koje odgovaraju sjedećem čovjeku”, kaže Luka Stopić, prvi čovjek Tapoa. Za primjer navodi istraživnje provedeno u Njemačkoj prema kojem čak 47 posto ljudi, u dobi od 35 do 45 godina, zaposlenih u uredima, boluje od raznih bolesti kralježnice.




Komentirajte prvi

New Report

Close