Sv. Helena očekuje milijun, Roses 2,12 milijuna kupaca

Autor: Darko Bičak , 05. svibanj 2009. u 22:00

Prednost Roses Fashiona veličina, a Svete Helene lokacija

Prošlo je pola godine od otvaranja velikih outlet trgovačkih centara u Hrvatskoj. Tako Outlet centar Sv. Helena i Roses Fashion Outlet u Sv. Križu Začretju izvješćuju o sve većoj posjećenosti. Mjesečni vrhunac je bio u prosincu. U Rosesu su izvijestili da su u tom mjesecu imali 192.000 posjetitelja.

Vlasnici optimistični
Iako je početkom godine pao posjet na 79.000 u siječnju i 68.000 u veljači, tijekom ožujka je došlo do oporavka te je zabilježeno 112.000 posjetitelja. Statistika kaže da ih je u travnju bilo 143.000, a predviđanja za svibanj su 160.000. Tijekom 2009. Roses očekuje 2,12 milijuna posjetitelja. Iako iz Sv. Helene nisu dali precizan broj posjetitelja, procjenjuju da će ih ove godine biti više od milijun. “Outlet centar Sv. Helena ove će godine zabilježiti svog milijuntog posjetitelja. Općenito se broj posjetitelja od samog otvorenja povećava iz mjeseca u mjesec, zahvaljujući ponajprije neprestanom širenju ponude i povećanju broja prodajnih prostora, odličnoj lokaciji, brojnim dodatnim sadržajima za posjetitelje i boljim vremenskim prilikama”, kazala je Dragana Bokan, direktorica Outlet centra Sv. Helena. U oba outleta su optimistični što se tiče sljedećeg razdoblja. U Rosesu, koji je znatno veći, ističu da 2010. godine očekuju 2,65 milijuna posjetitelja, a godinu nakon toga 3,2 milijuna. Istovremeno Bokan navodi da se njihov centar popunjava ciljano, u skladu s potrebama kupaca, posjetitelja i lokalnog stanovništva.

Sve više posjetitelja
“U ovo krizno vrijeme Roses Fashion Outlet pokazao se kao idealan odabir za sve kupce koji i dalje žele najkvalitetnije modne brendove, ali uz vrlo pristupačne cijene, što i jest bit outlet centara. O tome jesmo li zadovoljni s poslovanjem, dovoljno govore brojke o broju posjetitelja kojih je iz mjeseca u mjesec sve više”, kazao je Roman Rogović, direktor Roses Fashion Outleta. I u Sv. Heleni puno ulažu u dodatne aktivnosti. Subotom centar organizira Helenijadu za klince, a postao je i glavni sponzor međunarodnoga viteškog turnira u Hrvatskoj.

Širenje

Druga faza u Rosesu
Oba outlet centra su planirana kao projekti od najmanje dvije faze. U Rosesu ističu da će uskoro moći dati i više informaciju o proširenju, odnosno gradnji druge faze Roses Fashion Outleta. Za sada je najavljeno da će krajem svibnja biti otvoreno dječje igralište u tom outletu, pa će tako roditelji moći kupovati još bezbrižnije, a djeci neće biti dosadno.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Čitajući članak stalno imam osjećaj da se radi o kinu ili zabavnom parku gdje se naplaćuje ulaz pa je bitan broj posjetitelja, bolje napišite koliko je bilo kupaca ako ih je uopće i bilo.
Mislim da su “posjetitelji” shvatili da ovo ima veze sa outletom samo po imenu.
Cijene su identične kao u ostalim trgovačkim centrima.

New Report

Close