Strast prema putovanjima i skijanju prerasla u posao

Autor: Marta Duić , 09. siječanj 2017. u 22:01
Edukativno-zabavni program na klizalištu Žutog mačka ispred Arena Centra

U 2015. u odnosu na 2014. u Žutom mačku imali su porast prihoda 24,16 i porast zaposlenih 14,28 posto.

Priča putničke agencije Žuti mačak započela je 1994. godine, a kroz godine je Žuti mačak postao i trgovina sportske opreme, servis i rent ski i bike opreme, kiteboarding škola i verificirani centar specijaliziran za dječje sportske programe. Direktor tvrtke s 20-ak zaposlenih Christian Vrdoljak, u početku je, kaže, agenciju doživljavao kao hobi koji je prerastao u ozbiljan posao. Za njega je najbitnije bilo da uživa u onome što radi – da strast prema putovanjima i skijanjem prenese na svoje klijente. 

Ljeto vs. zima
"To se pokazalo kao dobar pristup i svake godine broj prijatelja Žutog mačka bio je sve veći. Naša prijelomna godina je bila 2000. kada se javila potreba za vlastitom školom skijanja koja je povukla ski servis, a iz ski servisa se razvio dućan. Time smo ispunili velik dio naših očekivanja koja su od samo početka usmjerena na sveobuhvatnu uslugu odnosno da svakom klijentu omogućimo sve što zahtjeva vrhunski sportski odmor", kaže Christian Vrdoljak, direktor agencije Žuti mačak.

 

Kolarić

Pomno biranje usluga i proizvoda tajna je uspjeha.

Upravo u tome što pomno biraju usluge i proizvode i leži njihov uspjeh, ističe Antonija Kolarić, direktorica marketinga agencije Žuti mačak. Osim toga, ulažu u edukacija zaposlenika prije i tijekom svake sezone. Ubrzo nakon širenja ponude zimskih sportova, otkrili su i kite surfing te su 2002. otvorili prvi centar na Bolu. "Naravno bili smo svjesni da ne možemo bez profesionalnog tima pa smo usmjerili naše napore u educiranje kadra baš kao kod naših učitelja skijanja. U to vrijeme imali smo treći website o tom sportu na svijetu. To mogu zahvaliti stručnoj ekipi s kojom sam bio okružen od samog početka, a kako smo rasli tako je dolazio sve veći broj turista koji danas čini 90 posto stranaca", pohvalio se Vrdoljak.

Tvrdi kako je ono što im je omogućilo opstanak na tržištu sve ove godine raznolikost ponude jer agencija je koncipirana tako da u svakom trenutku i u svako godišnje doba imaju što za ponuditi klijentima. U 2015. u odnosu na 2014. imali su porast prihoda 24,16 posto i porast zaposlenih 14,28 posto. "Kad smo počeli raditi s djecom, nakon škole skijanja, klizalište i škola klizanja su bili logičan slijed naše usluge. Tako već petu godinu tijekom adventa organiziramo edukativno-zabavni program na klizalištu Žutog mačka koji je isprva bio na lokaciji ispred Green Gold Centra, a posljednje tri godine je ispred Arena Centra", kaže direktorica marketinga Antonija Kolarić.

Prilagodba tržištu
U Žutom mačku razmišljaju o širenju poslovanja, no i dalje im je, kažu, najbitnije da zadovolje potrebe klijenata i da se prilagode tržištu. "Najveći uspjeh je što smo još živi usprkos svim tržišnim promjenama, birokraciji i izazovima. Vjerujemo da je našem uspješnom poslovanju uvelike pridonijela naša fleksibilnost, prilagodljivost i činjenica da znamo prepoznati i iskoristiti šansu kada na nju naiđemo˝, zaključuje Christian Vrdoljak.

Komentirajte prvi

New Report

Close