Stipić očekuje rast ulaganja

Autor: Ksenija Puškarić , 14. prosinac 2010. u 22:00

U deset mjeseci ove godine prihodi Stipić Interarta porasli su 30 posto, na 60 milijuna kuna

Tvrtka Stipić Interart, članica Stipić grupe koja se bavi opremanjem interijera, u prvih deset mjeseci ove godine ostvarila je rast prometa od 30 posto u odnosu na prethodnu godinu. Ovogodišnji promet do kraja listopada iznosio je 60 milijuna kuna, a u tvrtki pretpostavljaju da će do kraja godine rezultati biti još i bolji. “Za rast prometa zaslužno je ulaganje u poslovnice i prostore salona. Kako bi kupcima ponudili novitete koje i sami mogu imati, na uređenje smo samo u ovoj godini potrošili tri milijuna kuna, što se i vidi”, rekla je Paulina Deković, voditeljica prodaje u Stipić Interartu, tvrtki koja je uređivala i opremala trgovačke centre poput centra City One i Westgatea.

Stagnacija tržišta
Deković kaže da je Interart u 2010. godini opremio desetak luksuznih obiteljskih vila na području grada Zagreba, Slavonije i Istre. “Trenutno smo u pregovorima za opremanje pet do šest novih većih luksuznih projekata namijenjenih isključivo luksuznom stanovanju u Dubrovniku, Zadru, Istri i Opatiji”, ističe Deković te dodaje da je ta tvrtka trenutno, ustrojstvom i ponudom, jedina na tržištu koja pruža kompletnu uslugu. Stipić Interart radi sve, od izvođenja radova suhe gradnje do prodaje sanitarija i keramike pa sve do opremanja uredskih i rezidencijalnih prostora namještajem vrhunskih dobavljača iz naše ponude. “Sukladno tome možemo reći da smo lider na tržištu opremanja nekretnina, jer nudimo kompletnu uslugu, praćenje i savjetovanje u smislu prostora i ideja do što jednostavnije i brže realizacije prateći pritom svjetski napredak tehnologije u našoj branši”, objašnjava Deković.Nakon stagniranja tržišta nekretnina, idućih godina u toj tvrtki očekuju povećana strana ulaganja u nekretnine u Hrvatskoj, kao i povećanje vlastitih investicija. Kratkoročni je plan, od jedne do tri godine, širenje na druge regije, prvenstveno na Dalmaciju, kako bi mogli zauzeti bitno mjesto u tržištu opremanja turističkih kompleksa, zona i investicija.Među brojnim referencama Stipić Interarta ističu se uređenja i opremanja interijera trgovačkog centra City One, Hypo poslovne zgrade, hotela Esplanade, hotela Bristol, Astoria i Antunović, Partner Elektrike, Porsche centra, objekta Almeria, trgovačkog centra West Gate i drugih objekata. Podsjetimo, Stipić Interart je 2007. zaslužio i nagradu Gazela za najbrže rastuće poduzetnike Hrvatske.

Prepoznatljiv brend
Također, 2009. godine tvrtka je uvrštena na listu Croatia Superbrands, čime je i službeno zauzela mjesto među najkvalitetnijim i najprepoznatljivijim markama.

Iz kataloga

Poznati brendovi
Lista dobavljača u prodajnom katalogu Stipić Interarta podijeljena je u tri skupine keramika i sanitarije, uredski i rezidencijalni namještaj te suha gradnja. Među brendovima zastupljenim u ponudi Stipić Interarta nalaze se imena kao što su Jacuzzi, Gessi, Catalano, Floor Gress, Rex, Cerim, Casa Dolce Casa, Casamood, Fap Ceramiche, Interstuhl…

Komentirajte prvi

New Report

Close