Shooster otvara nove trgovine

Autor: Majda Žujo , 22. kolovoz 2012. u 22:00

Krajem mjeseca otvara se trgovina u Rijeci, a u planu su i nove trgovine u Dubrovniku i Šibeniku

Desetak godina nakon što se pojavio na hrvatskom tržištu lanac trgovina Office Shoes promijenio je ime u Shooster, a s novim imenom vlasnik trgovina, tvrtka Katapult, kreće u širenje prodajne mreže te planira povećati prihode za tridesetak posto. S novim otvorenjima u kolovozu broj trgovina popeo se na 22, a osim njih tvrtka Katapult drži i šest Timberlandovih trgovina. Katapult je u 2011. poslovao sa 77,7 milijuna kuna prihoda, što je povećanje za 24 posto u odnosu na godinu prije. “Očekujemo da ćemo 2012. zaključiti sa 100 milijuna kuna prihoda”, poručio nam je Marko Domić, direktor marketinga Katapulta.

Kako kaže, tvrtka ima 170 zaposlenih, a kao sastavni dio širenja mreže trgovina planiraju se i nova zaposlenja. “City Center One Split je otvoren 16. kolovoza, a krajem mjeseca otvaramo trgovinu u novom šoping-centru u Rijeci. U budućnosti imamo u planu i trgovine u Dubrovniku i Šibeniku”, kaže Domić. Tvrtka Katapult većinski je vlasnik trgovina Shooster, a i nakon promjene imena brenda vlasnička struktura ostaje nepromijenjena. “Katapult nije uspio pronaći zajednički interes s našim dosadašnjim partnerima za produženje franšiznog ugovora na sljedećih pet godina te zato nastavljamo poslovati pod novim brendom. Shooster mora ići na novi, viši nivo i svojim kupcima ponuditi uzbudljiviji doživljaj kupnje, stoga je nastao posve nov vizualni indentitet i novi koncept trgovina koji otvara mogućnost širenja u budućnosti i izvan granica Hrvatske”, kaže Domić.

Iako se mijenja ime i vizualni koncept trgovina, Domić napominje da će njihovi kupci i dalje na poznatim lokacijama pronalaziti svoje omiljene brendove, a već od jeseni stiže im i pojačanje kroz poznate marke Vans i Dr. Martens. Ipak, Domić još ne može procijeniti koliki će biti ukupan ulog u rebrendiranje, jer će preurediti i većinu postojećih trgovina koje još nisu preuređene na novi koncept. Ipak, dodaje kako je u svakom slučaju riječ o velikom iznosu. Kako kaže, prve ideje za promjenu izgleda brenda nastale su početkom godine, a odluka o rebrendranju donesena je u svibnju kada su u Katapultu krenuli u pripremu cijele akcije.

“Sama ideja, koncept i ime nastali su kao proizvod Uprave tvrtke i odjela marketinga, a operativno je također sve provedeno vlastitim snagama. Vizualni dio djelo je Roberta Stepića, direktora tvrtke NPV servis. Medijski dio zakupa za ‘launch’ kampanju odradile su agencije Inventa i Mediapolis s kojima surađujemo duže vrijeme”, kaže Domić, a upravo taj medijski dio kampanje kreće danas. “Uvijek smo voljeli izazove i zato su nas i naši kupci voljeli i pratili svih ovih godina. Stoga ne sumnjamo da će voljeti i Shooster jer im nikad nije bilo dosadno s nama”, zaključuje Domić.

Program vjernosti

Kupcima stižu nove kartice
Unatoč promjeni brenda najvjerniji kupci i dalje će biti u redovitom programu vjernosti pa će sve brendove moći kupovati s pogodnostima. “Svi naši redovni kupci će krajem ovog mjeseca dobiti na kućne adrese svoje nove Shooster loyalty kartice na koje će biti prebačeni svi dosad stečeni bodovi i popusti, stoga sve njihove stečene pogodnosti ostaju. U prijelaznom razdoblju, dok svi ne dobiju nove Shooster kartice, moći će i sa svojim starim karticama ostvarivati stečene pogodnosti u Shooster trgovinama”, poručuju u Shoosteru dodajući kako će svi kupci biti automatski prebačeni u Shoosterov loyalty program.

Komentirajte prvi

New Report

Close