Na popisu novih trgovina koje su otvorene u zagrebačkom City Centeru one East nalaze se dva brenda koja se do sada nisu pojavljivala na hrvatskom tržištu, a to su slovenska trgovina dječjom hranom i obućom Baby center te talijanski brend Marina Militare.
U ovaj trgovački centar koji je otvoren u ožujku na Žitnjaku i u koji je uloženo 135 milijuna eura se uz spomenute trgovine uselila i trgovina Peek&Cloppenburg na više od 3000 kvadrata, a uz to je novost i povratak brenda odjeće Springfield. Na stranicama City Centera stoji kako njihovi centri od 19. do 21. listopada slave rođendan te su najavili u tom razdoblju popuste. Iako još nema podataka o poslovanju City Centera one East, druga dva centra austrijske Kaufmann grupe: City Center one West na zagrebačkom Jankomiru i City Center one u Splitu, bilježe dobre rezultate. Centru na Jankomiru u prvih sedam mjeseci ove godine posjećenost je porasla za 4%, a promet za 2,5% u odnosu na lani.
Centar u Splitu zabilježio je još bolje rezultate pa je imao rast posjećenosti za 25% te rast prometa veći od 47%. Prema podacima za 2011., centar na Jankomiru ostvario je promet od 160 milijuna eura i brojku od 7,3 milijuna posjeta. U centrima na Jankomiru i Splitu zaposleno je 3500 ljudi, a s otvaranjem City Centera one East ta će se brojka popeti na 5300 ljudi. Kada se gledaju sveukupna ulaganja Kaufmann grupe u hrvatske centre, brojka iznosi 430 milijuna eura. Njihovi su centri i ove godine proglašeni, prema mišljenju građana, kao najbolji u omjeru kvalitete i cijene. Istraživanje je proveo Gfk Centar za istraživanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu