Rimac se sada bavi jahtom na električni pogon

Autor: Poslovni.hr , 04. travanj 2014. u 12:27
Mate Rimac (Photo: Goran Stanzl/PIXSELL)

Novi projekt, koji bi trebao ugledati svjetlo dana 2015. godine a plod je suradnje tri tvrtke.

Nakon automobila i bicikla na red je došla ugradnja električnih motora i u jahte. Mate Rimac krenuo je u osvajanje mora, odnosno svijeta jahti, piše Jutarnji list. Novi projekt, koji bi trebao ugledati svjetlo dana 2015. godine, plod je suradnje tri tvrtke: Elana Power Yachta koji je zadužen za tehnički dio projektiranja buduće jahte, Rimac Automobila koji su zaduženi za pogonski dio, te investitora Cadia Yacht S.A.

Cilj je napraviti prvu pravu brzu motornu jahtu na električni pogon na svijetu. "Kontaktirali su nas iz Cadia Yachta na osnovi naših prijašnjih radova", rekao je Jutarnjem Mate Rimac, osnivač i glavni čovjek tvrtke Rimac Automobili.

"Mi naravno nismo uopće razmišljali o brodovima, ali njima se učinila zanimljiva naša električna tehnologija koju koristimo u sportskom automobilu i pred nama su postavili izazov da je primijenimo i u nautičkom svijetu. Naša snaga su upravo naši patenti koje imamo na električne motore i baterije i koje smo već primijenili na gradskim automobilima, biciklima, motociklima, raznim testnim stanicama, a eto sada i na brodovima", kaže.

Rimac je novi projekt nedavno najavio i putem službene Facebook stranice svoje tvrtke.

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

Komentari (4)
Pogledajte sve

Eh, koliko različiti komentari – od hvalospjeva do drvlja i kamenja.
Treba stvari staviti u perspektivu.
Rimac nije Nikola Tesla. Niti zna baš puno o struji.
On je zaljubljenik u utrke i aute.

Dečko je bistar marketingaš i to mu nitko ne može osporiti. Uz to je i dobar menadžer. Budući da je student ekonomije to je i logično. Još je i logičnije da je tu crtu povukao od tate koji je usput bogataš.

S druge strane, velika je stvar to što radi – razvija nešto novo, zapošljava vrlo kreativne ljude i sl. makar i trošeći lovu od staroga. Ipak je to velika razlika od nemalog broja hrvatske zlatne mladeži koji lovu troše na cajke, alkohol i bijelo.

Ako su istiniti članci o prodaji udjela strancima, možda je konačno počeo vraćati nazad milijune koje je njegov stari uložio u njega.

Priča o patentima je šuplja – postoje samo prijave za patente, a patenti nisu odobreni. Mada, nije mala stvar ni napisati prijavu.

Posebna je priča što dečko realno nije izumitelj. On ima ideju i lovu, a stvari rade inženjeri. A od ideje do izuma je jako dugačak put. Tim koji je Rimac okupio su vrlo kvalitetni ljudi kao što je Kvočić (stručnjak za tuning već 40 godina i vlasnik firme za izradu transmisija), Sučić, koji je konstruirao električni bicikl, Adriano Mudri, dizajner koji
se školovao u Beču i mnogi drugi.
Zašto onda Rimca zovu ‘izumitelj’, umjesto ‘vlasnik inovativne fime’ – vjerojatno zato što je to previše fina razlika za prosječnog novinara koji uglavnom ne razumije ono o čemu piše.

Što se tiče pitanja – zašto ne piše da je članak sponzoriran – zato što se ‘običan’ članak na kojem ne piše da je sponzoriran može kupiti često i za cijenu ručka novinaru. Pored toga, ako je tema zanimljiva – a ova jest – onda možda ne mora ni platiti, već samo izda press release, koji urednici objave, jer znaju da će ljudi čitati. Tu Rimac očito dobro ‘pliva’ i stalno objavljuje članke, tj. objavljuju članke o njemu.

Bilo kako bilo – mislim da Rimcu treba dati podršku. Malo je takvih u našoj zemlji.

mali je doslovno nikola tesla u auto elektro industriji
rijetkost da nije proda svoje patente za šaku dolara,svaka čast!

Nije istina, prodao ih je nekoliko (čini mi se 2-3), jedan prodan španjolcima možeš ovdje vidjeti https://www.youtube.com/watch?v=ZQ3rvI4Pw8c
Druga stvar, njemu taj concept one služi kao pokazna tehnologija, a on pravu zaradu ima od razvoja tehnologije za razne kompanije.

Kako nema doprinosa, pa najveći doprinos je razvoj novih tehnologija u hrvatskoj, izvozi HR pamet, zašto bi on lemio mikrokontrolere kad se to u kini radi puno jeftinije i bolje. Tu je prava lova,a ne u štancanju jednih te istih proizvoda već desetljećima kao što to radi ostatak HR industrije

Zašto uz ove silne članke o rimac automobilima ne piše sponzorirani članak?

Čime je taj tip zavrijedio da svaki dan bude na naslovnici? Pa taj dosad, osim praznih priča naivnim “ulagačima”, nije prodao ništa, niti jedan primjerak svog automobila. Nitko pametan to ne bi niti kupio, jer niti izbliza ne vrijedi te novce o kojima se priča. Pa za milijun € može se kupiti 3 Ferarija!
A firma mu vrijedi 70 Mio €?! Malo sutra. Osim toga, kakav je konkretan doprinos hrv. gospodarstvu od tog automobila? Vrlo mali, jer tu se radi samo o sklapanju nečega što je proizvedeno negdje drugdje, vjerojatno niti jedan šaraf za to nije proizveden u HR.
A ove priče o električnim jahtama i sl., pa to su najobičnije i*diotarije.

New Report

Close