Radenska osvježila ponudu novim proizvodima

Autor: Objava za medije , 22. svibanj 2017. u 13:39
FOTO: Press

Radenska, dio grupacije Kofola ČeskoSlovensko, jedne od vodećih europskih proizvođača i distributera bezalkoholnih pića, osvježila je svoj portfelj bezalkoholnih pića novim proizvodima koji će pružiti osvježenje u predstojećim ljetnim mjesecima.

Osvježenje su tako doživjeli brendovi uz koje čije su okuse odrasle mnoge generacije: Radenska je svoju paletu mineralnih voda s okusom upotpunila novom aromom limuna te redizajnirala izgled Radenske Kraljevi vrelec. Mojito lubenica novi je Voćkov okus dok je Pepsi bez šećera novitet u kategoriji proizvoda bez šecera koji mijenja dosadašnji Pepsi light, kako novom recepturom, tako i luksuznijim izgledom limenke. Istinsku promjenu doživjela je i  legendarna Nara u novom modernijem ruhu, ali jedinstvenog okusa uz koji su odrasle mnoge generacije.

Komentirajte prvi

New Report

Close