Na zagrebačkom Jankomiru XXXLesnina u srijedu je otvorila vrata prvim kupcima.
U novom objektu površine 40.000 kvadrata asortiman roba raznovrsniji je nego u svim ostalim prodajnim objektima ovoga trgovca. Posebno se ističu brendovi višega cjenovnog razreda kao što su Xora, Boxxx, Mondo, Celina i dr. Od noviteta u ponudi je i kupaonska oprema te dječji program u sklopu kojega se osim namještaja nudi dječja odjeća, sjedalice i ostali asortiman za najmlađe. U Lesnini tvrde da će hrvatski proizvođači namještaja imati svoje mjesto i u jankomirskom centru. Prodajni prostor na istoku Zagreba, najavljuju, namjeravaju 2013. temeljito adaptirati kako bi zadovoljili visoke kriterije. Nastavit će, kažu, dosadašnju praksu izdavanja promotivnih kataloga s ponudom uglavnom diskontnog namještaja. Jedanput mjesečno ili dvomjesečno bit će, tvrde, akcija i za više cjenovne razrede – srednji i ekskluzivni – kako bi i taj segment kupaca ostvario pogodnosti. Prije više od godine dana Lesninu je kupio austrijski XXXLutz, no odlučio je zbog tržišne snage brenda ostaviti ime Lesnina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu