Prodis, Orbico i One2play razgrabili Fižulićeve brendove

Autor: Majda Žujo , 04. lipanj 2012. u 22:00

Prodis je dogovorio distribuciju Hasbroa, a Tomy je došao pod kapu Orbica

Propašću Magme na tržištu igračaka otvorio se cijeli segment brendova koje je ta kompanija zastupala pa su i ostali distributeri vidjeli priliku za preuzimanje Magminog kolača. Tako je Prodis u travnju je potpisao ugovor o suradnji s jednim od vodećih svjetskih proizvođača igračaka, kompanijom Hasbro, Orbico je u fazi preuzimanja brenda Tomy, a priliku za preuzimanje Magminih brendova iskoristiti će i One2play. Među brendovima koji su se prije mogli kupiti u Magminim Turbo limač trgovinama najveći i najpoznatiji je Hasbro. Riječ je kompaniji koja je vlasnik igara poput Monopolyja, Scrabblea, Pictionarya, Trivial Pursuita, Rizika i Clueda te brojnih popularnih igračaka.

Još šira mreža
“U našem poslovanju namjera nam je imati snažan portfelj proizvoda kojima možemo kvalitetno konkurirati na hrvatskom tržištu. To nema veze s poslovanjem drugih kompanija, nego se bazira na našoj vlastitoj procjeni o mogućoj poslovnoj prilici”, ističe Milivoj Librenjak, direktor Prodisa. Dodaje da kupci njihove igre mogu kupiti u svim vodećim trgovačkim lancima, a ne isključuje uvođenje drugih Magminih brendova. “Nismo skloni poslovnoj suradnji ako nismo uvjereni da možemo pružiti kvalitetnu uslugu i servis kompanijama vlasnicama brenda. Ovdje prije svega mislim na distributivne kanale koje pokrivamo i u kojima Prodis djeluje u Hrvatskoj. Ako bude adekvatnih poslovnih prilika, rado ćemo ih razmotriti”, ističe Librenjak čija tvrtka, u segmentu igračaka poslovno surađuje i sa kompanijama poput Lega i Walt Disneya. “Orbico je u fazi preuzimanja distribucije brenda Tomy kojeg je u prijašnjim godinama zastupalo društvo Magma. Početak distribucije Tomyja je predvideno u slijedećih 60 dana”, potvrdio nam je i Tihomir Prangovski, voditelj asortimana igračaka u Orbico grupi no nije želio otkriti planiraju li preuzeti još koji od Magminih brendova. No s obzirom da i u Hrvatskoj i u regiji Orbico surađuje sa svim ključnim kupcima među koje spadaju organizirani internacionalni i domaći lanci hipermarketa, specijalizirani dućani za igračke, drogerije, benzinske te kiosci, Magmin bivši portfelj zasigurno će dobiti širok doseg. Inače, stanje na tržištu igračaka u Hrvatskoj nema najblistaviju perspektivu. Kako nam otkrivaju naši sugovornici, određeni pokazatelji govore da je tržišite imalo pad u ovoj kategoriji u posljednjih godina za otprilike 15 do 20 posto.

Konsolidacija tržišta
“Mislim da ćemo se još neko vrijeme zadržati na trenutnim brojkama, uz mali, pozitivni pomak. Tržište je trenutno u konsolidaciji i za kvalitetne igračke sa prihvatljivim maloprodajnim cijenama i dalje vjerujemo da će uspješno pronalaziti put do krajnjih potrošača”, smatra Prangovski, a da neće doći do velikog pada tržišta kao u nekim drugim kategorijama u maloprodajnoj industriji misli i Librenjak. “S obzirom na sve makroekonomske pokazatelje, ne vjerujemo da će doći do većeg rasta tržišta. Ipak, nadamo se dobrim poslovnim rezultatima do kraja godine”, zaključuje.

Novi igrači

Dolazi i Msan sa svojim brendovima
I trenutni lider na tržištu igračaka – One2play, doznajemo, također mjerka neke od velikih brendova koje je imala Magma. Iako nam to nisu potvrdili navodno su u pregovorima za neke od brendova koji imaju potencijala na tržištu bivše Jugoslavije. Na tržište igračaka u Hrvatskoj nedavno ušao i Msan, no iz grupacija poručuju kako ne planiraju preuzimati Magmine brendove već su se usmjerili na dovođenje novih.

Komentirajte prvi

New Report

Close