Prihodi Kraš Grupe blago pali, neto dobit snažno porasla

Autor: Poslovni.hr/H , 30. srpanj 2014. u 12:32
Photo: Zeljko Lukunic/PIXSELL

Grupa Kraš je u prvih šest mjeseci ove godine ostvarila ukupne prihode od 432,1 milijun kuna, što je 3,5 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju, dok je neto dobit porasla 22 posto, izvijestila je danas ta kompanija.

 Grupa Kraš je u prvih šest mjeseci ove godine ostvarila ukupne prihode od 432,1 milijun kuna, što je 3,5 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju, dok je neto dobit porasla 22 posto, izvijestila je danas ta kompanija.

Ta je grupa u prvom polugodištu ostvarila dobit prije oporezivanja u iznosu od 6,1 milijuna kuna, dok je neto dobit dosegnula 4,4 milijuna kuna, što je 22 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.

Prihodi od prodaje iznosili su 427,3 milijuna kuna, pri čemu su prihodi na domaćem tržištu iznosili 237,2 milijuna kuna. Prihodi od prodaje u inozemstvu dosegnuli su 190,1 milijun kuna, više nego u istom lanjskom razdoblju, pri čemu je povećan izvoz na tržišta SAD-a, Kanade, Slovenije i jugoistočne Europe.

Ukupni konsolidirani rashodi u prvom polugodištu iznosili su 426 milijuna kuna. Na visinu poslovnih rashoda nepovoljno je utjecalo povećanje cijena glavnih sirovina, prije svega kakaovca, mliječnih prerađevina i koštuničavog voća, navodi se u izvješću Kraša.

Unatoč rastu troškova repromaterijala, racionalizirani su operativni troškovi poslovanja, pa su ukupni rashodi smanjeni za 15,6 milijuna kuna, ili 3,4 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Bruto dobit Kraš Grupe u prvom je polugodištu iznosila 159,2 milijuna kuna, što je za 2 milijuna više u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Bruto marža dosegnula je 37,3 posto, što je za 1,7 postotnih bodova više u odnosu na isto razdoblje lani.

U prvom polugodištu EBITDA iznosi 35,6 milijuna kuna, dok je EBITDA marža ostvarena na razini od 8,3 posto.

„U 2014. godini nastavljen je trend smanjenja potrošnje izazvan višegodišnjom krizom, što se odražava i na kretanje potrošnje konditorskih proizvoda, kako na domaćem tržištu tako i na većini tržišta zemalja u regiji. Povećan uvoz konditorskih proizvoda u drugoj polovici prošle godine prisutan je i u prvom polugodištu 2014. Poslovne aktivnosti fokusirane su na zadržavanje tržišnih pozicija, te na daljnji razvoj novih i inovacije postojećih proizvoda kroz investicijska ulaganja u modernizaciju proizvodnje i automatizaciju pakiranja“, zaključuju se u poslovnom izvješću tog konditorskog proizvođača.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Pa ovi imaju 40 milja gubitka.
Novinari i urednici prije objava malo čitajte izvještaje…
45 milja uvećali vrijednost zaliha.
Bez toga gubitak 40 milja.
O kakvom rastu dobiti Vi pišete.

New Report

Close