Prihodi Atlantic Grupe pali, neto dobit porasla

Autor: Poslovni.hr/Hina , 28. listopad 2016. u 11:13
Foto: Dalibor Urukalović / Pixsell

Prihodi tvrtke porasli su, među ostalim, i na tržištu Bosne i Hercegovine, za 3,4 posto, te Slovenije, za 2 posto.

Atlantic Grupa ostvarila je u prvih devet mjeseci ove godine prihode od prodaje od 3,78 milijardi kuna, što je 4,9 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju, dok je neto dobit porasla, pokazuje poslovno izvješće te tvrtke.

Neto dobit tvrtke, nakon manjinskih interesa, iznosila je u prvih devet mjeseci 231 milijun kuna, što je 1,3 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, objavila je Atlantic Grupa u petak.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosila je, pak, 419,5 milijuna kuna, gotovo 7 posto manje na godišnjoj razini.

Pad prihoda od prodaje za 4,9 posto, na 3,8 milijardi kuna u proteklom devetomjesečnom razdoblju posljedica je pada prodaje u strateškom poslovnom području 'Sportska i aktivna prehrana', što je većim dijelom posljedica prekida suradnje s najvećim kupcem privatne robne marke, navodi se u izvješću.

Gledajući po tržištima, Atlantic Grupa zabilježila je u Hrvatskoj u prvih devet mjeseci ove godine rast prihoda od prodaje za 3,7 posto na godišnjoj razini, na 1,1 milijardu kuna.

Prihodi tvrtke porasli su, među ostalim, i na tržištu Bosne i Hercegovine, za 3,4 posto, te Slovenije, za 2 posto.

S druge strane, prihodi od prodaje pali su u devet mjeseci na tržištu Rusije i zajednice neovisnih država, za gotovo 20 posto, što je, navodi se u izvješću, posljedica pada kupovne moći na tim tržištima zbog slabljenja rublje i visoke inflacije.

„U prvih devet mjeseci 2016. Atlantic Grupa je nastavila s razvojem distribucijskog poslovanja na zahtjevnim zapadnoeuropskim tržištima, kako bi ostvarila strateški cilj daljnje internacionalizacije poslovanja. Istovremeno smo proveli prvu fazu restrukturiranja strateškog poslovnog područja 'Sportska i aktivna prehrana', nastavili s razvojem ukupnog poslovanja lansiranjem novih proizvoda, širenjem mreže principala i otvaranjem specijaliziranih prodavaonica Farmacia, uz kontinuirano jačanje regionalne distributivne mreže. Do kraja 2016. godine nastavit ćemo s nesmanjenim fokusom na rast na postojećim tržištima te internacionalizaciju, a posebnu pozornost i dalje posvećujemo održavanju likvidnosti, upravljanju financijskim obvezama te upravljanju rizicima", poručio je u priopćenju Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.

Komentirajte prvi

New Report

Close