Potrošači izabrali Inu za ‘Trusted brand’

Autor: Ksenija Kale , 14. studeni 2010. u 22:00

Najveća domaća naftna kompanija četvrti put najpopularnija među građanima

Ina, najveća naftna kompanija u Hrvatskoj, četvrtu godinu za redom je izabrana za “Trusted Brand”. Ina je i ove godine odnijela pobjedu u kategoriji benzinskih servisa gdje uživa najveće povjerenje potrošača.

To pokazuje provedeno istraživanje o povjerenju robnim markama Trusted Brand 2010. u kojem sudjeluju čitatelji časopisa Reader’s Digest. Istraživanje se u Hrvatskoj provodi od 2007. godine.Nakon Ine, koja u kategoriji benzinskih servisa uvjerljivo vodi jer joj je povjerenje iskazalo čak 53,3 posto ispitanih, na drugom mjestu je austrijski OMV (24,8 posto glasova) ispred trećerangiranog Tifona (12,5 posto). Svrha ovog istraživanja provedenog na čitateljima Reader’s Digesta u svibnju i lipnju ove godine je otkriti kojim robnim markama hrvatski potrošači najviše vjeruju i kako ih ocjenjuju prema pojedinačnim kategorijama proizvoda i usluga.Inače, Trusted Brand je europsko istraživanje odnosa potrošača prema proizvodima i brendovima koje se provodi od 2001. godine. U Hrvatskoj ga je provela zagrebačka tvrtka Mediana Fides uz potporu Hrvatske gospodarskekomore.

Komentirajte prvi

New Report

Close