Pokrenute tri hrvatske društvene mreže

Dok se u svijetu priča o IPO-u najveće društvene mreže Facebooka i Microsoftovom novom pokušaju da se otisne u taj svijet sa svojim So.clom, u Hrvatskoj su počele s radom tri nove društvene mreže. Zagrepčani Dalibor Blatančić i Ivan Ostojić pokrenuli su PETopoli, društvenu mrežu za kućne ljubimce, Antonio Magdić i Davor Čuvalo emotivnu društvenu mrežu Xiloru, a TvProfil objavio je prvu regionalnu društvenu mrežu za ljubitelje filmova i serija.

Početne reakcije na nove mreže relativno su dobre. Tako je PETopoli na svojoj Facebook stranici okupio 26,5 tisuća lajkova i gotovo 3000 komentara. Globalno najperspektivnija nova društvena mreža je splitski Spotie, koja se aktivno promovira u inozemstvu. U Hrvatskoj su trenutno najpopularnije društvene mreže Smokva s 586.280 članova, Iskrica s 389.178 članova i Net.hr-ov trosjed s 119.267 članova. Tijekom proteklih nekoliko godina pojavio se i velik broj onih koje nisu uspjele. Najpoznatija nesuđena društvena mreža je Tulumarka, koju je kupio Nenad Bakić, a slično je prošao i Netopolis.

Komentari (1)
  • leopardo
    leopardo 10:32 8.6.2012.

    Iveziću, malo si pobrkao kruške i jabuke, a da ne govorim o tome da si u sve ubacio Smokvu koja je hard core porno site:) Drži se pisanja o nečemu što znaš, a ne drukaj kartice teksta da ispuniš normu.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve