Podravkin godišnji izvoz od 3000 tona

Autor: Poslovni dnevnik , 08. travanj 2014. u 22:00
Foto: Duško Marušić/PIXSELL

Akvizicija Eve osnažila kompaniju.

Prepoznavši veliki potencijal biznisa ribe, Podravka se odlučila za snažniji ulazak u navedenu kategoriju i kupila brend Eva.

Na tržištu Hrvatske i jugoistočne Europe brend Eva prisutan je već dugi niz godina, a integracijom u Podravkin sustav Eva je ojačala portfelj Podravkinih brendova i bit će nositelj razvoja buduće kategorije Ribe i ribljih proizvoda. Mnogobrojna provedena istraživanja potrošača pokazala su da Eva spada u sam vrh brendova po prepoznatljivosti, omiljenosti i korištenju sardinskih proizvoda u Hrvatskoj i na regionalnim tržištima. Eva riblji proizvodi odlikuju se vrhunskom kvalitetom, pripremaju se od najkvalitetnijih dijelova ribe, ne sadrže aditive i konzervanse, bogati su punovrijednim bjelančevinama i mineralima te sadrže višestruko nezasićene masne kiseline.

Vrijednost Eva proizvoda potvrđuju i nagrade Best Buy Award 2010. (dodjeljuje se proizvodima koji, prema mišljenju potrošača, imaju najbolji omjer cijene i kvalitete) te Qudal 2013/ 2014. (dodjeljuje se za vrhunsku kvalitetu proizvoda). Podravkin osnovni cilj s brendom Eva je postati vodeća kompanija u zadovoljavanju potreba potrošača u području ribljih konzervi i ostalih proizvoda od ribe na tržištima Hrvatske i jugoistočne Europe. Godišnje se proizvede preko 20 milijuna konzervi pod brendom Eva. Ulaskom u Podravku, Eva je na velika vrata ponovo ušla na tržište Hrvatske, ali i u zemlje  jugoistočne i srednje Europe. Danas se Eva prodaje na više od 10 tržišta. 

Komentirajte prvi

New Report

Close