Počeli su sa 4 zaposlena, danas ih imaju 200 i prisutni su na svim svjetskim tržištima

Autor: Poslovni.hr , 19. rujan 2016. u 11:35
Boris Žgomba, direktor turističke agencije Uniline; Foto: Pixsell

“Lijepo je slaviti 20 godina, a najponosniji smo na kontinuirani rast poslovanja i uspjeh.”

Velikom svečanošću preksinoć je u prostorima Povijesnog i pomorskog muzeja Istre na Kaštelu pulska turistička agencija Uniline s poslovnim partnerima, prijateljima, zaposlenicima, gostima iz lokalnih i nacionalnih institucija te privatnog i javnog sektora proslavila 20 godina uspješnog poslovanja. Uzvanicima se obratio predsjednik Uprave Boris Žgomba te njegov zamjenik i suvlasnik kompanije Sajto Salković, piše Glas Istre.

– Bilo je svakakvih momenata, ali pamte se samo oni lijepi, kazao je obraćajući se gostima i zaposlenicima Žgomba koji se prisjetio skromnih početaka kada su startali u hotelu Rivijera nakon čega su se širili.

– Lijepo je slaviti 20 godina, a najponosniji smo na kontinuirani rast poslovanja i uspjeh. Počeli smo prije točno 20 godina sa četvero zaposlenih, a danas ih imamo više od 200. Obilježava nas to što smo sve godine, bez obzira na sve teškoće, rasli, nismo imali nikakvih padanja niti stajanja. Drago nam je i da zapošljavamo puno mladih ljudi, većim dijelom ovdje u Istri, ostatku Hrvatske te u dijelu jugoistočne Azije. Zadovoljni smo i veoma kvalitetnim odnosima s poslovnim partnerima, dobrom tržišnom pozicijom, snagom branda te odnosom i kvalitetom naših zaposlenika, rekao je Žgomba.

Kazao je da je Uniline brend koji ima svoju snagu na tržištu. Imaju više od pet tisuća partnera te je najavio kako će ulagati u tehnološki razvoj kompanije, no kao najveću vrijednost istaknuo je ljude.  

– Naš najveći dio posla je dovođenje gostiju u Hrvatsku. Jaka su nam europska i azijska tržišta, Južna Amerika te Rusija. Prisutni smo gotovo na svim svjetskim tržištima i kontinentima i negdje s više, a negdje s manje uspjeha gradimo svoju poziciju, kaže Žgomba koji ističe da su se upravo na Dalekom istoku etablirali kao možda jedan od najvećih hrvatskih turoperatora. Tu žele učvrstiti i ojačati poziciju jer postoji velik prostor za rast jer su to tržišta koja su tek otkrila Hrvatsku.

Komentirajte prvi

New Report

Close