Partnerska suradnja s roditeljima

Cjelodnevni odgojno-obrazovni program na engleskom jeziku

Među osam najuspješnijih tvrtki prema izvrsnosti u usluživanju našao se i dječji vrtić Obzori.

U njemu se provodi cjelodnevni odgojno-obrazovni program na engleskom jeziku, koji je verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa. Kako ističe ravnateljica vrtića Milena Prodanić-Tisma, polaznici programa su djeca iz Hrvatske, ali i različitih strana svijeta pa od malih nogu u djece razvijaju pozitivan stav prema drugim kulturama. Također strani jezik uče na prirodan način, i to kroz igru i svakodnevne životne situacije. Takav način učenja, smatra ravnateljica, predstavlja im zadovoljstvo i razvija interes za usvajanjem novih znanja. S obzirom na skupine od maksimalno jedanaestero djece, za koliko je zadužen svaki odgajatelj, djetetu se pristupa individualno. U odgojno-obrazovnom procesu unutar ovog vrtića roditelji su partneri odgajateljima pa su s njima u svakodnevnom kontaktu. Program nagrađivanja Best in Customer Service Award, kaže Prodanić-Tisma, za vrtić je jako važan jer smatraju da je svaki novi uspjeh poticaj za daljnji napredak.

“Kako bismo ostvarili viziju i ciljeve, radi se na stvaranju poticajnog ozračja zajedničkoga suradničkog učenja. Svakodnevno se sagledavaju, procjenjuju i unapređuju različite aktivnosti koje potiču emocionalni i motorički razvoj djeteta”, ističe Prodanić-Tisma. Posebna se pozornost, kaže, pridaje ulozi okruženja, kao i odgajatelja u kreiranju aktivnosti primjerenih mogućnostima djece. “Primjerice, na koji način još uspješnije djelovati stimulacijom glazbenih i tjelesnih aktivnosti. Kako uspješnije poticati govorni razvoj djeteta te usvajanje i korištenje jezika kao sredstva za razmišljanje i komunikaciju”, pojašnjava ravnateljica Obzora. Jedan od ciljeva je i razvijanje partnerske suradnje s roditeljima u duhu jačanja roditeljske kompetencije i razvoja svijesti o suodgovornosti u odgoju djeteta kao i kreiranju programa rada. Konstantno se radi na povećanju sigurnosti u svim programima vrtića, i to planiranjem i provođenjem efikasnih mjera, pravila i postupaka. “Isto tako jako nam je važno unošenje radosti i dobre obiteljske klime kako bi se mogla ostvariti prisnost, smirenost i pozitivna emocionalna klima koja pridonosi slobodnijoj komunikaciji i razvoju djeteta”, zaključuje Prodanić-Tisma.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!