Partnere u Hong Kongu najlakše je naći na sajmovima

Autor: Josipa Ban,VLM , 19. rujan 2012. u 22:00

Predavanje ‘Kako poslovati s Hong Kongom’ u organizaciji Hrvatske gospodarske komore

Hong Kong poduzetnicima predstavlja vrata Kine i ostatka Azije. Mjesto je to susreta tvrtki iz Europe s onima iz Kine. Jaki i neovisni pravni sustav, zaštita intelektualnih prava, minimalna korupcija te mogućnost širenja na ostala azijska tržišta samo su neke od prednosti poslovanja na hongkonškom tržištu, naveo je Michael R. Katzmarck iz ureda Hong Kong Trade Development Councila (HKTDC) na predavanju “Kako poslovati s Hong Kongom” u organizaciji HGK.

Kina je tržište rastuće srednje klase, koja danas broji 300 milijuna ljudi. Europska roba predstavlja im statusni simbol, za koji su spremni platiti bilo koju cijenu, tvrdi Katzmarck. A da su Kinezi spremni potrošiti govori i podatak o porastu potrošnje od 17 posto u 2011. godini. Poslovanje je u Hong Kongu vrlo jednostavno, a najbolji način uspostave kontakta je sudjelovanje na raznim sajmovima na kojima se lako otvaraju poslovne prilike, uvjerava Katzmarck. Za najsigurniji način poslovanja savjetuje angažiranje agenta, odnosno zastupnika izravno u Hong Kongu. Katzmarck je upozorio da se treba izbjegavati avansno plaćanje, na kojemu Kinezi često inzistiraju. “Puno su veće mogućnosti poslovanja na rastućem kineskom tržištu nego na prenapućenom europskom”, istaknuo je govornik iz ureda HKTDC te pozvao sve poduzetnike, bez obzira na veličinu kompanije, da svoje potencijale iskušaju u Hong Kongu. Hrvatska s Hong Kongom osvaruje deficit u robnoj razmjeni. U prvih šest mjeseci ove godine izvezeno je robe u vrijednosti četiri milijuna dolara, a iz Hong Konga u Hrvatsku uvezeno je roba u vrijednosti 18 milijuna dolara. Ove je godine robna razmjena pala za više od 20 posto u odnosu na prošlu godinu.

Komentirajte prvi

New Report

Close