Outleti probili planove i najavljuju nove investicije

Autor: Darko Bičak , 23. studeni 2009. u 22:00

Kako bi potkrijepili tvrdnje, u Svetoj Heleni i Svetom Križu Začretju najavljuju širenje i realizaciju drugih faza razvoja

Unatoč krizi godinu dana od otvaranja dvaju outlet centara u Hrvatskoj, u Svetoj Heleni i Svetom Križu Začretju, u oba trgovačka centra kažu da im broj posjetitelja i promet iz mjeseca u mjesec raste, kao i broj zakupnika.

Premašen plan
U Outletu Sv. Helena navode da se u njihovu centru nalaze 34 trgovine s više od 150 različitih brendova. U Začretju pak kažu da su iznajmili 70 trgovina s također više od 150 brendova, od kojih su neki ekskluzivno zastupljeni samo kod njih. I dok u Fashion outletu u Sv. Križu Začretju iznose da do sada bilježe više od dva milijuna posjetitelja i 300 milijuna kuna ukupnog prometa, u Sv. Heleni su šutljiviji te kažu da konkretni brojevi i prometi predstavljaju ugovornu tajnu. Oba trgovačka centra imaju veliko građevinsko zemljište uz postojeće centre planirano za izvedbu idućih faza razvoja. U Sv. Heleni navode da razmatraju opcije kojim će preostalih 10 hektara zemljišta razviti kroz fazu dva ili tri, dok su u Začretju već sada sigurni da će 2010. uložiti 20 milijuna eura u svoju drugu fazu. “Za drugu fazu imamo potvrde dolaska nekoliko brendova koji još nisu ušli na naše tržište. Iznajmili smo 35 posto prostora”, kazala je Suzana Kapustić Gotal iz Rosesa. Kako outleti postoje tek godinu dana, moguće su usporedbe poslovanja tek na mjesečnoj razini. “Danas možemo reći da smo već prošlog mjeseca premašili godišnji planirani broj posjetitelja, rukovodeći se smjernicama dobivenim od poznatih outlet konzultanata. Nakon ovih iskustva s ostvarenim rezultatima trudit ćemo se da taj broj udvostručimo, a posebno da kupcima ponudimo bogatiji program i sadržaj u centru. Dodatna događanja pridonose većoj frekvenciji posjetitelja koja je vidljivije zapažena”, kazala je Dragana Bokan, direktorica Outleta Sv. Helena.

Konstantan rast
Slične informacije dolaze i iz drugog outleta, Rosesa, u kojem kažu da velik broj njihovih trgovina bilježi konstantan rast prometa na mjesečnoj razini. Tvrde da je taj rast u pojedinim mjesecima i pojedinačnim trgovinama iznosio i 300 posto više u odnosu na prethodni mjesec.

Zamjerke

Pravi outleti tek s EU
Darrell Šarić, vlasnik i direktor marketinške agencije Hipmedia Communications, pojašnjava da outlet tržište u Hrvatskoj nije dovoljno razvijeno. Šarić navodi da hrvatski outleti nisu outleti u pravom smislu, jer domaći zastupnici poznatih brendova naručuju male serije robe te vrlo mali dio proizvoda uspije doći do outleta. Osim toga, zbog male količine ni cijena ne može biti niska. Očekuje da će se to promijeniti ulaskom u EU.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Cijeli svijet ima i zna iskoristiti potencijal outlet trgovina (i prodavaci i kupci), ali naravno, kod nas to ne funkcionira nego se ceka EU! Pa je*emu sve pa sto ta EU dolazi s carobnim stapicem. Kakve veze to ima s EU??? To je nama novo i svi se moramo na to nauciti i shvatiti kako iz toga profitirati (i prodavaci i kupci), nema to puno veze s EU. Bio sam u Rosesu i isplatilo se. Ako ce se taj “nacin” kupovanja i dalje razvijati biti ce bolje, tj. isplativije, veci izbor, a to nema veze s EU! Ako ce ponuda biti primamljiva doci ce ljudi i potrositi novce, a ako ce ispasti da te netko hoce prevariti jasno da tamo neces ponovo doci… Bez obzira na EU!
EU je nama u HR izmisljotina kojom se rjesavaju svi problemi, tj. KAMUFLIRAJU se svi ti problemi, a kako u EU ne idemo jako brzo lako je to iskorisititi da ljudi zasute i nadaju se EU. A vic ide: kako znamo kada cemo uci u EU? Pogledas na kalendar, vidis koji je datum i dodas dvije godine – to je datum ulaska u EU. Tako to funkcionira vec 5 godina. Uvijek je za dvije godine!
Pozdrav svima

New Report

Close