Outlet se otvara 12. studenoga

Domaće kompanije 25.9.2008. 6:30 Darko Bičak

Izraelski Prigan Holdings investirao je 45 milijuna eura u gradnju outleta s više od 100 trgovina

Outlet centar Sveta Helena, u istoimenom mjestu na autocesti Zagreb - Varaždin, otvorit će svoja vrata kupcima 12. studenoga. Kako je za Poslovni dnevnik kazao direktor Outlet centra Mordechai Erel, završetak centra u blizini Zeline bit će tijekom listopada, a rok od mjesec dana, do 12. studenoga, dan je za prilagodbu zakupcima.

Novi model
Zakup poslovnih prostora u outletu je zadovoljavajući, kaže Erel, te je već sada zakuljeno više od 70 posto svih lokala. Sam projekt, koji je podrazumijevao izgradnju u dvije faze, u svakoj po 54 lokala, pretrpio je stanovite promjene. Prema Erelovim riječima, zbog želja zakupnika u prvoj fazi će umjesto planiranih šezdesetak biti izgrađeno 80 lokala površine između 50 i 1500 četvornih metara. Više od polovice lokala površine je 140 četvornih metara poslovnog prostora. Outlet centar je greenfield investicija izraelskog Prigan Holdingsa Ltd, koji je u Hrvatskoj prisutan od 2002. godine. Ukupna vrijednost investicije iznosi 45 milijuna eura, a ukupno više od 100 trgovina zauzimat će oko 25.000 četvornih metara prostora. Centar će se prostirati na zemljištu većem od 150.000 četvornih metara, a novost u odnosu na dosadašnje hrvatske trgovačke centre predstavlja i način gradnje. Umjesto jedne monolitne građevine ovaj centar će izgledati poput manjeg stambenog naselja s natkrivenim ulicama i šetnicama.

Konkurentski centar
Osvrćući se na konkurentski outlet centar Sveti Križ Začretje koji bi se uskoro trebao otvoriti u Zagorju, Erel je kazao da su bili svjesni konkurencije kada su kretali u ovaj projekt. “Uskoro se otvara outlet u blizini Graza, a već postoje kod Ljubljane i Maribora. Kada se uzme u obzir da se uskoro otvara i veliki klasični trgovački centar u Zaprešiću i Trigranit uz Zagreb Arenu - jasno je da je konkurencija velika”, kaže Erel. Prema njegovim riječima na hrvatskom tržištu ima mjesta za dva centra. “No, vjerujemo da smo mi u boljoj poziciji. Svoje prednosti vidimo u tome da smo pozicionirani na autocesti Zagreb-Varaždin-Budimpešta po kojoj svakodnevno prometuje 26 tisuća vozila, a ljeti i 36 tisuća. Udaljeni smo samo 15 kilometara od Zagreba, a ne naplaćuje se autocesta. Svetoj Heleni gravitira 2,5 milijuna ljudi”, kazao je Mordechai Erel.

  1. Ključne riječi
  2. outlet trgovački centri u RH

Samo registrirani korisnici mogu komentirati

Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje!

Prijavi se ovdje!

Povratak na vrh