Od prvih 2400 do 18.000 prodanih rokovnika u 2016.

Autor: Marta Duić , 19. prosinac 2016. u 22:00
Poduzetnica Dunja Tadić i njen brend Ženski rokovnik

Dunja Tadić i njen brend Ženski rokovnik osvajaju tržište regije i EU, a za nadolazeću godinu očekuju porast prodaje od 10-15%.

Ženski rokovnik koji je zaštićen kao brend osnovan je 2008. godine i osmislila ga je Dunja Tadić.

Najnovije izdanje za nadolazeću godinu inspirirano je ženama, točnije njih više od 50, koje su od 2009. godine stvarale, osmišljavale i dizajnirale Ženski rokovnik i nosi slogan "Žena ženi nije vuk". Osnovna ideja kreatorica rokovnika bila je pokazati da u današnje vrijeme postoje žene koje su jedna drugoj izvor inspiracije i podrška, da postoje žene koje u drugim ženama ne vide suparnice nego suputnice.  

Jedinstven u regiji 
Kako kaže Dunja Tadić, idejna začetnica i vlasnica brenda Ženski rokovnik vizija brenda je postati vodeći brend planera za žene u regiji. Već sada Ženski rokovnik je sastavni dio većine ženskih torbica i najvažniji osobni asistent, a od dodataka na njemu tu su gumice za zatvaranje i olovka, dvije pokazne trakice, džepić za vizitke na stražnjoj korici te malo ogledalce ugrađeno u unutarnju koricu.

 

18 tisuća

komada prodanih Ženskih rokovnika za 2016. godinu

Kako tvrdi Tadić, sve to, uključujući i unutarnje rubrike poput podsjetnika na liječničke preglede, lista financija, wish liste, rubrika za posuđene predmete i prioritete čini ga jedinstvenim rokovnikom  na tržištu regije. Iz godine u godinu ostvaruju veću dobit, samo u 2014. imali su dobit od 24. 835 kuna, a kraj 2015. dočekali su sa+ 86. 268 kuna dobiti. 2009. godine kada su izdali prvi rokovnik prodano je svega 2.400 komada, a rokovnik za 2016. prodan je u nakladi od 18 000 komada. ˝Naklada za 2017. je povećana i svakako očekujemo porast prodaje od 10-15 posto˝, poručuje Dunja Tadić. 

Uskoro i na engleskom
Rokovnik se može kupiti u dm trgovinama u Hrvatskoj i BiH,  u Srbiji u DELFI knjižarama , a putem web shopa šalju ga u cijeli svijet. ˝Planiramo širenje u regiji, a trenutno nam  je najveći izazov englesko izdanje koje polako, ali sigurno probija i strana tržišta i to Veliku Britaniju, Poljsku, Njemačku i Austriju. Iz tih zemalja smo imali smo  puno narudžbi i to su tržišta na koja ćemo posebno ciljati˝, otkrila je Tadić.

Dizajniraju i prema narudžbama, a ističu kako su njihovi aduti kreativnost, prilagodba željama kupaca te kvaliteta proizvoda. Osim rokovnika, njihov proizvod My Croatian Adventure – dnevnik putovanja prodaje se od ove godine u Hrvatskim poštama. Na engleskom je jeziku, sadrži zanimljivosti o našoj zemlji i već je pronašao svoje mjesto kod mnogih turista koji su ove godine posjetili Hrvatsku. ˝Ženski rokovnik zaista smatram svojim najvećim poslovnim uspjehom. Opstati devet godina na tržištu, u digitalnoj eri, uspijevati povećavati naklade iz godine u godinu je veliki uspjeh˝, zaključuje Tadić.

Komentirajte prvi

New Report

Close