Novom soli mijenjaju navike potrošača

Supisol nema glutena, laktoze, umjetne boje ili konzervanse/Igor Šoban/PIXSELL Supisol nema glutena, laktoze, umjetne boje ili konzervanse/Igor Šoban/PIXSELL

Razvili sastojak s 35% manje natrija, a sa Supisoli prvo idu u Australiju.

Podravka je predstavila svoju inovaciju, Supisol® -  zamjenu za sol s 35 posto manje natrija u odnosu na kuhinjsku sol.

Svjesni preporuka Svjetske zdravstvene organizacije koje kažu da bi dnevni unos soli trebao biti 5 grama, Podravka želi mijenjati navike potrošača jer je u Hrvatskoj unos soli po stanovniku 11,6 grama dnevno, što uz brz tempo života i nekretanje može dovesti do zdravstvenih problema. Ovaj iskorak u skladu je s inovativnom i nutritivnom strategijom Podravke i, kako kaže Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke, trebao bi značajno utjecati na budućnost kompanije.

Novi patent Supisol će ići i u nove i˝stare˝ proizvode Podravkinog asortimana, a nudit će ga i kao sirovinu drugim tvrtkama. Prikladan je za vegetarijance, vegane, kao i za halal i kosher prehranu te u sebi nema glutena, laktozu, pojačivače okusa, umjetne boje i arome te konzervans.  "Idući tjedan kreću pregovori u Australiji gdje će se raditi na razvoju tekućih juha sa supisoli, a za partnera su izabrali tržište koje cijeni kvalitetu i dobru prehranu. Za realizaciju ambicija moramo voditi računa o željama proizvođača, a Podravka je pokazala da i dalje ide u smjeru inovacija˝, poručuje Mršić.

Kako tvrde, uz manje soli donose i bogat okus što je prednost za globlano tržište. Komercijalizacija kreće u drugom kvartalu, a vjeruju da će do kraja 2017.i tekuće juhe sa supisoli ugledati police trgovina australskog tržišta kao potpuno nova kategorija proizvoda.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve