Nova Mlinarova ofenziva udar je na Atlantic

Autor: Božica Babić , 12. kolovoz 2013. u 22:00
Mlinar je lani iskoračio i na slovensko tržište gdje ima 13 trgovina/Davor Javorović/

Mlinar tržišnu poziciju jača s novim proizvodom, vakumirane sendviče osim u vlastitoj maloprodaji plasirat će i na crpkama Lukoila.

Mlinar je pronašao novu tržišnu nišu putem koje namjerava dalje jačati svoju poziciju među brojnom konkurencijom.

To je prodaja vakumiranih sendviča, odnosno linija – Mlinar snack, tako su naime u tvrtki nazvali svoj novi projekt. Za sada ovaj novi proizvod, a na startu je iskombinirano pet vrsta sendviča (s pečenicom, puretinom, šunkom i sirom te pršutom, odnosno tunjevinom), osim u vlastitim prodajnim objektima plasiraju i na benzinskim crpkama Lukoila. Podsjećamo, između Mlinara i ove naftne korporacije poslovno partnerstvo pokrenuto je prije godinu dana.

 

40milijuna

kuna veća je Mlinarova lanjska zarada na prodaji pekarskog asortimana

Cilj njihove suradnje, najavila su tom prigodom vodstva obiju kompanija, otvoriti mini-trgovine na Lukoilovim benzinskim crpkama najprije u Hrvatskoj, a nakon toga s istim projektom krenuti i u nekim drugim zemljama gdje Lukoil već posluje.  Baca li Mlinar sa ovim novim proizvodom na neki način i rukavicu izazova za tržišnu utakmicu tvrtki Atlantic, u vlasništvu Emila Tedeschija, koja je do sada godinama jedina surađivala s tvrtkama iz naftnog biznisa prodajom svojih Montana sendviča također na benzinskim crpkama. Prvi čovjek Mlinara direktor Marin Picukarić kategorično odbacuje ocjene takve naravi. U novi projekt, ističe, nisu ušli s takvim namjerama, nikoga ne izazivaju na dvoboj.

Nakon što su kroz vlastite prodajne objekte uspješno plasirali slatku liniju proizvoda (torte i kolače) analizirali su što bi tržište moglo prihvatiti te došli do zaključka da su to zapakirani sendviči, iznosi Picukarić.Do kuda i kako će se ovaj novi proizvod razvijati Picukarić još nije pripravan prosuđivati. Znanja i volje u Mlinaru ne manjka. Osluškivat će, kaže, tržište i trendove koje će donijeti i ovisno o tome prilagođavati i svoje daljnje planove. U proizvodnim pogonima imaju dovoljno kapaciteta ne samo da vakumirane sendviče ponude i ostalim naftnim kompanijama s benzinskim crpkama nego i trgovcima unutar maloprodaje kao i ugostiteljstvu kroz HoReCa kanal.  Ekspanzija Mlinara krenula je 2010.

Od tada do danas samo u Hrvatskoj otvoreno je 58 prodavaonica, do kraja godine plan je još 22. Mlinar je lani iskoračio i na slovensko tržište gdje ima 13 trgovina dok je početkom ove godine ušao i u Mađarsku otvorivši do sada četiri prodajna objekta. Do kraja 2013. u Sloveniji ciljaju na 30 trgovina, dok su planovi za Mađarsku vrlo ambiciozni. U narednih pet godina namjeravaju otvoriti 150 prodajnih objekata. U 2012. zabilježe je rast prihoda od prodaje, na godišnjoj razini za gotovo 40 milijuna kuna, na 286 milijuna. 

Komentari (7)
Pogledajte sve


Ajde barem sendvice znamo proizvesti. I to je nesto

Zvuci zalosno, ali niti u tome nismo konkurentni. Polagano se sve zatvara, i ostat ce samo turizam.

Biti ce cudo ako ce ova zemlja imati otkuda za penzije za 20g ako se ovako nastavi.

ma o ćemu ti u mlinru pričaju, smanjili su totalno gramature, totalno sj..li recepte, digli cijene i sve i svakaj, koji je proizvodni portfelj imao stari mlinar, tko nije to vidio i okusio taj nikad nije ni upoznao pravi mlinar, a ovo je smijeh

Atlantic bi trebao izaci iz proizvodnje sendwicha. Penny business za nekoga tko nije pekar.

tako je, pravi udar će biti kad netko ponudi mnogo nižu cijenu, i natjara ove natjecatelje na pravo tržišno djelovanje.

pekari, mlinari, svi su oni ekstremno preskupi.

naravno, već bi propali kao i svi drugi usljed divljačkih poreza, ali su ih štitile carine i činjenica da ljudi nešto moraju jesti.

sad je vrijeme da propadne sva proizvodnje, sve uslužne djelatnosti i uopće svi koji se nečim konkretnim bave, da dođemo u idealno staje, tj. da svi budu korumpirani državni službenici ili iseljenici u kanadu, bez međunijansi.

linićevi “mitingaši – antibirokratski” poklonici će pasti u trans, a šutljiva većina će dobiti što i zaslužuje.

New Report

Close