Nestleov brend kave Nespresso dolazi u Zagreb

Autor: Darko Bičak; Tamara Depolo , 19. kolovoz 2009. u 22:00

Nespresso se na tržištu ne širi franšizama, već vlastitom mrežom i internetom

Nestleov ekskluzivni brend kave Nespresso otvara 2010. svoju prvu trgovinu u Hrvatskoj – u skladu s dosadašnjom strategijom, da prvu trgovinu uvijek otvaraju u glavnom gradu, svoj “butik” Nespresso će otvoriti u središtu Zagreba.

Centrala Nespressa za srednju i istočnu Europu nalazi se u Beču, a direktor Rico Domenig potvrdio je u razgovoru za bečki Die Presse da će dogodine prvu trgovinu na Balkanu otvoriti u Zagrebu te da su dogovori o lokaciji “uznapredovali”. U zagrebačkom uredu Nestlea su potvrdili da je vrlo vjerojatan dolazak Nespressa iduće godine. “Točno je da Nespresso divizija razmatra gradove u kojima bi u 2010. otvorila Nespresso butike. Jedan od gradova je svakako Zagreb, no konačna odluka donijet će se sljedećih mjeseci”, kazala je za Poslovni dnevnik Olivera Međugorac iz Nestlea Adriatic. Nespresso ne nudi franšizu, već se širi kroz vlastite trgovine. Riječ je o ekskluzivnom trzištu kave, koja se prodaje u posebnim aluminijskim kapsulama te je stoga potrebno nabaviti poseban automat za pripravljanje kave. Na ovom tržištu, uz Nestle, u Europi su značajni proizvođači Saeco i DeLonghi. Nestle je prošle godine s Nespressom ostvario dvije milijarde švicarskih franaka prihoda. Nestle je osnovao tvrtku Nespresso 1986. godine. Danas Nespresso zapošljava 3900 ljudi, a trgovine je otvorio u 50 zemalja. Nespressovi automati u Austriji stoje od 150 do 1700 eura, a jedna kapsula kave, za jednu šalicu kave, od 33 do 37 centi. Nespresso je posljednjih godina dosta ulagao u marketinšku kampanju sa svjetskim zvijezdama poput holivudskih i eurofilmskih zvijezda Georgea Clooneya i Sophie Marceau.

Distribucija

Alca umjesto Atlantica
Nestlé Purina Petcare i Alca Zagreb dogovorili su suradnju na distribuciji proizvodnog asortimana Nestlé Purina hrane za kućne ljubimce za hrvatsko tržište. Nakon prekida suradnje s Atlantic grupom Alca će preuzeti uvoz i distribuciju, dok će Nestlé Adriatic biti odgovoran za prodajno savjetovanje na terenu. Početak suradnje očekuje se tijekom rujna kako bi promjena distributera protekla glatko i u najkraćem roku, navode u Nestleu.
(B. Babić)

Komentirajte prvi

New Report

Close