Nakon Emirata, Katara i Omana, sokovi Juicy osvajaju i najveće kineske gradove

Autor: Sergej Novosel Vučković , 25. svibanj 2017. u 22:00
Alen Hrković, direktor izvoza, u Šangaju/PD

Najveći hrvatski proizvođač sokova jedini naš izlagač na najvećem azijskom sajmu hrane i pića. Potencijal za širenje na istok je velik

Sokovi brenda Juicy, proizvođača Stanić Beverages, koji se odnedavno piju na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata (npr. u Dubaiju u trgovačkim lancima, prestižnim restoranima i klubovima), te drugih zemalja Bliskog istoka – Katara i Omana, pred stupanjem su i na tržište dalekog istoka Azije. Stanić je, kao jedini hrvatski izlagač, svoj asortiman Juicyja predstavio u Šangaju u Kini, na najvećem azijskom specijaliziranom sajmu hrane i piće SIAL Kina, gdje su ostvareni brojni kontakti s potencijalnim dobavljačima, u konkurenciji izlagača iz 70 zemalja i stotina tisuća kupaca, distributera i poslovnih partnera iz prehrambene industrije.

“Započet je proces selekcije prikladnog distributera za najlukrativnije regije u Kini – Peking, Šangaj i Nanjing, gdje je 47% svih potrošača sokova u toj zemlji. Azijati inače cijene europske proizvode, a upravo u Kini za svoj brend 100% prirodnih sokova Juicy vidimo veliki potencijal”, kazao je vlasnik i šef Uprave Stanić Beveragesa Svjetlan Stanić. Uskoro će Juicyja biti i u Saudijskoj Arabiji, a u Hrvatskoj i BiH ti su proizvodi vodeći na tržištima.

Komentirajte prvi

New Report

Close