Na tržištu radne snage postoji još samo potražnja

Autor: Ksenija Kale , 12. listopad 2010. u 22:00

Upravljanje ljudskim resursima sve važnije

Tržište radne snage bitno je izmijenjeno u doba krize tako da sada postoji samo jedna strana, a to je potražnja, rečeno je na jučer održanoj 9. regionalnoj Konferenciji o upravljanju ljudskim resursima SEE Human Resources Management Arena u zagrebačkom hotelu Regent Esplanade.

Cilj konferencije na kojoj je sudjelovalo više od 200 sudionika iz Hrvatske i regije bio je promicati važnost upravljanja ljudskim resursima u tvrtkama i naglasiti njegovu ulogu u prevladavanju turbulentnih gospodarskih uvjeta u vrijeme krize. Uz razvoj i ulaganje u zaposlenike, panelisti i predavači na konferenciji iznijeli su svoja viđenja trendova i budućnost u upravljanju ljudskim resursima, a raspravljalo se i na temu novih tehnologija i business coachinga. Kolika je važnost upravljanja ljudskim resursima u tvrtkama pojasnio je Adrian Ježina, predsjednik Uprave B.neta, koji je kazao da bez kvalitetnih zaposlenika nema ni posla te da sve počiva na kvalitetnom kadru i timu koji predvodi poduzeće i stvara radnu atmosferu koja bi trebala biti pozitivna i prelijevati se na ostale zaposlenike. “Hrvatska još uvijek zaostaje na području upravljanja ljudskim resursima za svijetom, no ima i svijetlih primjera koji su vjerojatno i bolji od nekih u regiji a među boljima su i u svijetu”, rekao je Ježina. S time se složila i Jasmina Sočković, direktorica u tvrtki za upravljanje ljudskim potencijalima Selectio, rekavši da u Hrvatskoj postoji određeni broj organizacija koje imaju upravljanje ljudskim resursima na svjetskoj razini. “S obzirom na trendove u zadnjih deset godina vjerujem da će upravljanje ljudskim resursima u regiji još dobiti na važnosti. U zadnjih je pet godina drastično porastao broj poduzeća koja imaju stručnjake na tom polju te su podigle važnost profesionalaca u svojim organizacijama koje se bave tim poslom”, kazala je Sočković. Nadya Zhexembayeva, stručnjakinja sa IEDC-Bled School of Management, istaknula je da se u vrijeme krize definitivno vidi promjena u spremnosti kompanija za ulaganje u razvoj i obrazovanje svojih zaposlenika.

Komentirajte prvi

New Report

Close