Müller od Konzuma preuzeo Kozmo

Autor: Marta Duić , 03. siječanj 2017. u 22:00
Kozmo ima mrežu od 70 poslovnica diljem zemlje.

Kozmo ima mrežu od 70 poslovnica diljem zemlje.

Između tvrtki Müller trgovina Zagreb d.o.o. i Konzum d.d. potpisan je Ugovor temeljem kojeg će Müller preuzeti trgovačko poslovanje drogerijskom robom koje je Konzum obavljao u specijaliziranim prodavaonicama pod okriljem brenda Kozmo. Ova suradnja omogućit će Mülleru daljnje jačanje svoje prisutnosti i pozicije na hrvatskom tržištu, dok će Konzumu osigurati daljnji fokus na core business.  

"U skladu s najavljenom poslovnom strategijom snažnog fokusa na osnovnu djelatnost, donesena je odluka o izlasku Konzuma iz segmenta drogerija. Vjerujem da smo u drogerijskom lancu Müller pronašli pouzdanog partnera koji će na zadovoljstvo naših potrošača u narednom razdoblju dodatno razvijati drogerije i njihovo poslovanje. Konzum će kao tržišni lider, u 2017. godini koja je ujedno i godina obilježavanja Konzumovog šezdesetog rođendana, i dalje raditi na ukupnom unapređenju svog poslovanja", kaže Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma u sklopu Agrokorove objave za medije. Prema podacima službene web stranice Kozma ovaj drogerijski lanac ima mrežu od 70 prodajnih mjesta i više od 400 zaposlenih.

Prva Kozmo drogerija otvorena je u srpnju 2005. godine u Zagrebu, a kroz godine poslovanja proširili su se na sve veće hrvatske gradove, od Varaždina pa do većih otoka i Dubrovnika. Od 70 prodajnih mjesta 69 su prodavaonice te jedan Kozmo automat. Kako kaže konzultant Dragan Munjiza, ovaj potez i preuzimanje Kozma za Müller je potvrda njihove pozicije na hrvatskom tržištu. Munjiza smatra da će se sada na tržištu dva vodeća igrača, točnije dm i Müller boriti za prevlast. Tvrdi kako je ovo potez koji su mnogi očekivali, ali nitko nije mogao sa stopostotnom sigurnošću tvrditi da će upravo Müller preuzeti Kozmo drogerije.  

Munjiza smatra kako Kozmo nije ostvario svoj puni tržišni potencijal djelom zato što su zakasnili i na našem tržištu nisu bili prvi i jedini, a uz to nisu imali dovoljno agresivan pristup. Također, manjkalo im je i iskustva u drogerijskom poslovanju koje je u toj branši ključno. "Njihov asortiman bio je naslonjen na Konzum, a ne na drogerijsko poslovanje kako bi to trebalo biti", kaže Munjiza. Poručuje kako su i prije ove finalne odluke, smanjili i broj lokacija na kojima su se nalazile Kozmo poslovnice, kao i broj zaposlenika koji je sveden na minimum. "Da biste ostvarili uspjeh na tržištu trebate biti broj jedan ili broj dva, a Kozmo to ipak nije bio", zaključuje Munjiza. 

Komentirajte prvi

New Report

Close