Mršić: Hrvatska nam nije jedino tržište, mi igramo globalno, upravo zato generiranje ideja i jest ključ

Autor: Marta Duić , 24. studeni 2016. u 12:53
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

U prostorima HUB-a 385 otvorena je četvrta konferencija Znanje u fokusu u organizaciji Podravke koja ovim događanjem želi postaviti temelje za društvo znanja i u fokus staviti inovacije, tehnologiju i nove metode učenja.

Glavna tema ovogodišnje konferencije je organizacijska kultura učenja i inovacija u digitalno doba. Zvonimir Mršić, predsjednik uprave Podravke pojasnio je kako je ova priča o važnosti znanja i kontinuiranog učenja počela prije četiri godine kada je Podravka odlučila dokazati kako su inovacije važne i  kako je nužna suradnja akademika i poslovnog svijeta.

"Koprivnica nam je postala premala za ovakvu konferenciju stoga smo ove godine u Zagrebu. Donosimo drugačije teme važne za društvo i obuhvatili smo više od 40 tema, doveli brojne stručnjake i organizirali tri panela i deset radionica. Potičem vas da učite jer nitko od nas nema dovoljno znanja, a  ono nam je ključno kako bismo znali riješiti korporativne probleme i postali bolji. Moramo surađivati, širiti znanja, stjecati nove vještine i pomagati jedni drugima kako bismo i sebi i kompaniji pružili dodanu vrijednost i postali što konkurentniji. Nikako se nemojte ograničiti na učenje samo danas, učiti možemo uvijek i svugdje i to je u današnjem poslovnom svijetu ključno jer se time ističete. Podravka ima ambicije postati internacionalna kompanija sa sjedištem u Hrvatskoj, a to možemo postići samo znanjem i inovacijama", poručio je Zvonimir Mršić, predsjednik uprave Podravke.

 Bilo je riječi o najnovijim digitalnim tehnologijama za učenje, inovacijskom lidershipu, otvorenim inovacijama, inovacijama i učenje za budućnost, inovacijskim poslovnim modeli i mnogim drugim temama.

"47 posto poslova će u bliskoj budućnosti biti automatizirano tako da su prilagodbe nužne. Umjetna inteligencija je ključ, a ako i radite na inovacijama imajte na umu da one moraju biti održive i svrsishodne i tehnologija vam u tome može pomoći", poručio je na svom predavanju Donald Clark, prvi keynote speaker konferencije.

Idući keynote speaker Michael Anderson, objašnjava kako je danas sve u vodstvu i kako ako imate dobar leadership i ako on potiče inovacije, vaša tvrtka ili organizacija samo može rasti. ˝Ako želite da hrvatsko gospodarstvo raste, a imate potencijala za to, morate misliti inovativno i biti hrabri i usuditi se i na neke riskantne odluke", smatra Anderson.

Bitna je šira slika

Emir Džanić, menadžer otvorenih inovacija, objašnjava kako u dvije godine intenzivnog rada u sektoru otvorenih inovacija, Podravka radi na jačanju ljudskih resursa i motiviranju djelatnika koji u konačnici doprinose tvrtki.

"Otvorene inovacije su pravi način da se kombinira znanje iz tvrtke, izvan tvrtke i tehnologija u svrhu boljeg poslovanja, konkurentnosti i prosperiteta tvrtke. U industriji hrane je to mnogo teže nego u ostalim industrijama, ali je nužno ˝otvoriti˝ se za vanjska partnerstva u kojima nisu bitni samo novi proizvodi i usluge već šira slika", poručuje Marcel Bogers, keynote speaker i profesor Sveučilišta u Kopenhagenu.

Mršić je za kraj  pojasnio kako je danas znanje besplatno, i dijeli se, ali su suradnje potrebne kako bi kompanija rasla u budućnosti i da je u tome ključ uspjeha. ˝Hrvatska nam nije jedino tržište,  mi igramo globalno. Upravo zato generiranje ideja i jest ključ. Naša dva Food Hackathona u kojima smo se oslanjali na milenijalce pokazala su nam kako je inovativnost neophodna. Imamo odličnu suradnju sa startup zajednicom, odnedavno smo i mentori Food akceleratora u Rimu i iz tih suradnji planiramo izvući ono najbolje. Bitan nam je proces od nastanka ideje , ne gledamo samo finalni uspjeh nekog startupa˝, zaključuje Mršić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close