Metro povećao prodaju 9 posto

Autor: Darko Bičak , 31. ožujak 2009. u 22:00

Ove godine očekuju se još bolji rezultati i dodatni rast

Metro Cash&Cary Hrvatska je u 2008. godini ostvario prihod od 2,42 milijarde kuna, što je porast od sedam posto u odnosu na godinu prije.

Kako je na prvom briefingu s novinarima u Zagrebu kazao novi predsjednik Uprave Metro CC-a Andre de Wit, tvrtka je unatoč nepovoljnom ekonomskom okruženju krajem prošle godine ostvarila uspješan poslovni rast. Iskazujući prodaju u eurima, Metro CC je s ostvarenih 335 milijuna eura imao rast od devet posto. Razlog za to je prvenstveno promjenjivi tečaj kune i eura. Prošle godine tvrtka je povećala i broj zaposlenih za četiri posto na današnju brojku od 1463, od čega 80 posto u stalnom radnom odnosu. “Rezultati koje smo ostvarili u 2008. su doista impresivni, s obzirom na cjelokupno financijsko stanje na tržištu i najbolji su od početka poslovanja Metroa CC u Hrvatskoj 2001. godine. Nastavili smo kontinuirani rast prometa, a i broj zaposlenih je povećan. To nam govori da je naša strategija poslovanja ispravna i postavljena na dobrim temeljima. Budući cilj je još više se usmjeriti na naše glavne segmente kupaca, kao što su ugostitelji i mali trgovci” kazao je Andre de Wit. Iako nije želio govoriti o konkretnim brojkama, de Wit i u 2009. godini očekuje rast i rezultate bolje od ostvarenih u 2008. godini. U Metrou su kazali da se globalna financijska kriza ne odražava previše na poslovanje njihovog trgovačkog lanca jer Metro uglavnom posluje putem gotovine i s vrlo kratkim rokovima plaćanja. Globalno je Metro, odnosno na nekim tržištima brend Makro, u 29 zemalja s 655 prodajnih centara lani ostvario 33,1 milijardu eura prihoda.

Komentirajte prvi

New Report

Close