Metro članicama HoReCa nudi kupnju na beskamatni kredit

Autor: Božica Babić , 01. ožujak 2009. u 22:00

Maloprodaja je u posljednjem tromjesečju 2008. pala za 3,2 posto

Kupi sada – plati poslije sezone” akcija je na koju se od 27. veljače odlučio Metro Cash & Carry u suradnji sa Zagrebačkom bankom. Pravnim osobama ponudio je mogućnost kratkoročnog beskamatnog kreditiranja kupnje asortimana iz kataloga Gastro 2009. u protuvrijednosti 2000 do 20.000 eura.

Za taj iskorak, pojašnjavaju kratko u Metrou (nezapamćen u tradiciji poslovanja na hrvatskom tržištu), motiv su našli “osluškujući potrebe svojih kupaca”. Premda je riječ o ograničenoj ponudi, odnosno artiklima primarno namijenjenim članicama grupacije HoReCa (hoteli, restorani, kafići), i prije nego što je iskazan interes te branše, nameće se zaključak da je Metro zapravo bacio rukavicu izazova ostaloj konkurenciji. “Uvedena usluga dio je procesa prilagodbe Metroa aktualnoj gospodarskoj situaciji”, naglašavaju u Upravi trgovačkog lanca. Spomenutim projektom Metro će vjerojatno zainteresirati ugostitelje i hotelijere i mnogima će omogućiti komotniju pripremu sljedeće turističke sezone. Korištenje kratkoročnih kredita nije opterećeno kamatama i uobičajenom naknadom za obradu zahtjeva te obveze podmiruje Metro, a klijent bira hoće li kredit otplatiti jednokratno, tri mjeseca od dana korištenja sredstava, ili na rok do šest mjeseci. Realizacija kredita, napominju u Metrou, traje maksimalno četiri dana. Iako je ova ponuda Metroa namijenjena usko ciljanoj “publici” s obzirom na aktualnu (financijsku) situaciju te brojnu konkurenciju prisutnu na tržištu maloprodaje, nije neizgledno da se val kreditiranja raširi i među ostalim trgovcima, uključivši ukupan asortiman s polica. Trgovina na malo u posljednjem tromjesečju 2008. u odnosu na isto razdoblje godinu prije u realnim terminima zabilježila je pad od 3,2% što se ne pamti posljednjih desetak godina. Recesija ipak ostavlja trag i mijenja potrošačke navike Hrvata. Dodatni pečat negativnom trendu potrošnje udarila je i neradna nedjelja, trgovci se od polovice siječnja nadmeću u traženju načina kako motivirati kupce na veću potrošnju.

Komentirajte prvi

New Report

Close