Mercator u devet mjeseci s dobiti od 9,9 milijuna eura

Autor: Poslovni.hr/Hina , 16. studeni 2017. u 08:54
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Iz Mercatora ističu i kako uvjeti plaćanja dobavljačima u ovoj godini ostaju stabilni.

Trgovački lanac Mercator je u prvih devet mjeseci ove godine zabilježio blagi pad prihoda od prodaje, no ostvario je i neto dobit od 9,9 milijuna eura za razliku od istog lanjskog razdoblja kada je poslovao s gubitkom od 1,7 milijuna eura, objavio je Mercator u srijedu. 

Po podacima iz devetomjesečnog financijskog izvješća objavljenom na Ljubljanskoj burzi, u prvih devet mjeseci Mercator je ostvario prihode od prodaje u iznosu od 1,73 milijarde eura, što je za 2,7 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju. 

"U devet mjeseci 2017. godine Mercator grupa je poboljšala poslovnu uspješnost i učinkovitost poslovanja, što se odražava u višoj dobiti i višoj EBITDA", navodi se u priopćenju slovenskog trgovačkog lanca koji je u većinskom vlasništvu Agrokora. 

EBITDA (dobiti prije kamata, poreza i amortizacije) Mercator grupe je u prvih devet mjeseci iznosila 89,2 milijuna eura, što je 14,6 posto više nego u istom razdoblju prošle godine. 

Iz Mercatora ističu i kako uvjeti plaćanja dobavljačima u ovoj godini ostaju stabilni. 

Prihodi iz osnovne djelatnosti rastu, dok je na pad prihoda utjecala prije svega prodaja neosnovnih djelatnosti, Modiane i Intersporta u 2016. godini, te zatvaranja nekih trgovina sukladno odluci regulatora u Srbiji, napominju iz Mercatora.

Po podacima iz izvješća, matična je kompanija u Sloveniji ostvarila pozitivan poslovni rezultat s prihodom od 962 milijuna eura.

U priopćenju se također ističe kako se Mercator uspješno vratio na tržište Bosne i Hercegovine, gdje je u rujnu od Konzuma preuzeo 83 trgovine.

"Mercator grupa ostaje ključan i odlučujući trgovac u regiji. Uprava Mercatora je pripremila strateške smjernice za razvoj Mercatora do 2021. godine, koji su osnova za poslovni i plan razvoja Mercator grupe, a koji je uključen u plan održivosti poslovanja Agrokor grupe s obzirom na njegovih pet ključnih poslovnih segmenata, koji u segmentu maloprodaje uključuje Mercator grupu", ističe se u priopćenju. 

Kao jedna od ključnih pretpostavki za daljnji uspješan razvoj se navodi smanjenje duga, što će Mercatoru omogućiti potrebi investicijski zamah. 

Komentirajte prvi

New Report

Close