Lush niže uspjehe

Autor: Marta Duić , 07. prosinac 2016. u 21:59
Lushova poslovnica u Arena Centru/J. Galoić/PIXSELL

Nova tržišta.

Lush Hrvatska i njihova manufaktura u Svetoj Nedjelji ovog su mjeseca počeli opskrbljivati grčko tržište. Premda je za sada riječ tek o jednoj trgovini koju opskrbljuju, no razvojni plan za iduću godinu je otvaranje suradnje s još pet dućana. Naravno, više posla donosi i potrebu za novim zaposlenicima stoga je Lush Manufaktura u studenome ove godine Lush Manufaktura zapošljavala 180 stalno zaposlenih i 120 sezonaca.  

Na domaćem tržištu prisutni su već dvadeset godina Hrvatska manufaktura tržišno je orijentirana na europska tržišta te već opskrbljuje maloprodajna tržišta Austrije, Mađarske, Italije, Češke, Bugarske, Slovenije i Hrvatske te maloprodaju regije BiH i Makedoniju, a otvaranjem proizvodnje u Düsseldorfu ovog ljeta nagrađeni su novim tržištima.  "Nakon otvaranja tržišta Španjolske i Portugala šezdeset sezonaca prešlo je u stalno zaposlene. Španjolska i Portugal broje ukupno 16 maloprodajnih jedinica", pohvalio se Toni Ćaleta iz Lusha Hrvatska. 

Komentirajte prvi

New Report

Close