Veliko priznanje za Ledo: Prva nagrada sladoledu ‘kakav ne postoji nigdje drugdje u svijetu’

Autor: Poslovni.hr , 15. ožujak 2017. u 10:12
Foto: Ledo

Ledo kontinuirano i intenzivno ulaže u razvoj novih inovativnih proizvoda te svake godine na tržištu predstavlja brojne novitete.

Mintel, svjetski lider za business intelligence, po drugi je put hrvatski Ledo pozicionirao kao vodećeg proizvođača i distributera sladoleda i smrznute hrane u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi. U analizi koja je objavljena na njegovoj online platformi Mintel Food & Drink zaključio je da vodeći proizvođači sladoleda moraju sve zahtjevnijim potrošačima ponuditi inovativne proizvode i okuse. Istaknuo je Ledov sladoled Hešteg kao primjer proizvoda koji je iskoristio snagu društvenih medija da privuče potrošače na internetu i izvan njega. Za Ledo je to veliko priznanje jer Mintel spominje najinovativnije sladolede koji dolaze upravo iz Leda te se osvrće na prošlogodišnju dodjelu nagrada Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda IICC (International Ice Cream Consortium). Ledo je tada osvojio čak tri vrijedna priznanja – zlato za Ledo Hešteg te srebro za King Love i Lollipop.

„Ledo kontinuirano i intenzivno ulaže u razvoj novih inovativnih proizvoda te svake godine na tržištu predstavlja brojne novitete. Iza nas je najuspješnija poslovna godina u povijesti Ledo grupe. Posebno je zadovoljstvo i čast biti prepoznat i u međunarodnom okruženju od strane jedne tako važne svjetske institucije kao što je Mintel“, istaknuo je Dario Vrabec, predsjednik Uprave Leda.

Kako ističe Mintel, potrošači su često raspoloženi vrlo avanturistički te traže proizvode neobičnih tekstura i oblika, pa je Ledo Hešteg ponio prvu nagradu za najbolje komercijalno rješenje. Radi se o sladoledu na dva štapića kakav ne postoji nigdje drugdje u svijetu, a koji se može dijeliti u stvarnom i online svijetu. To je ono što Mintel posebno naglašava jer Ledov sladoled Hešteg time zadovoljava sve veću želju potrošača da svoje osobne prehrambene navike dijele na internetu.

Uz zlato za Hešteg, IICC je Ledu dodijelio i srebro u kategoriji najboljeg sladoleda godine za King Love, sladoled koji spaja čokoladnu mousse strukturu i punjenje od jagode, te srebro za Ledo Lollipop u kategoriji najinovativnijih sladoleda. 

Komentari (3)
Pogledajte sve

Je li ijedan proizvod na kojem piše Ledo iz Hrvatske? Koji god uzmem u ruke je proizveden i uvezen iz inozemstva. Nije problem što su proizvodi iz inozemstva. Obično su bolji i jeftiniji od ovih skupih i ne baš kvalitetnih domaćih. Puno toga što uvozimo k tome niti ne bi znali proizvesti sve kad bi htjeli (žalosna činjenica). Ostaje dakle pitanje čime se to Ledo zapravo bavi. Trpanjem proizvoda iz inozemstva u domaće ambalaže s Ledo natpisom? Proizvodnja (još k tome domaća) je nešto drugo. To je obično trgovanje iz nužde, još k tome mnogi misle da kupuju domaće proizvode.

ledo kemija sladoled je relikt iz 70ih godina prošlog stoljeća.. nešto kao i onaj iz automata što ima samo čokoladu i vaniliju…

najbolji hrv. sladoled je trenutno po meni onaj u Amelie u Zagrebu.. još samo da se sjete prodavati ga po pol litre kao slastičarne vani..

sramota je za Hrvatsku i cjelokupni turizam da se isti prodaje u slastičarnama po moru.. doduše onaj talijanski je još gori..

Uvijek je kod nas kao “Nigdje drugdje u svijetu”!Da ne nabrajam.Ledi svaka čast,iznimke potvrđuju pravilo.

New Report

Close