Kultura uslužnosti postala osnova rada

Autor: Poslovni.hr , 14. ožujak 2011. u 22:00

Prijava za nagradu svojevrstan je izazov jer omogućava povratnu informaciju o načinima pružanja usluga

Ako tvrtka želi biti uspješna i prepoznata kod klijenata, izvrsnost usluživanja je nužna, a samo kompanije koje su fokusirane na kvalitetu i kontinuirano rade na poboljšanju usluge mogu ostati konkurentne na tržištu. Kaže to Srebrenka Saks, direktorica DHL-a Hrvatska, ističući kako u toj kompaniji vjeruju da ih je upravo uslužnost i odnos prema klijentima učinio boljima i drukčijima, što ih je ujedno i potaknulo da se prijave na natjecanje Best in Customer Service Award.

“Uvrštavanje na popis najuspješnijih od velike je važnosti za cijeli tim DHL-a. Priznanje za nas znači da je kultura uslužnosti koju dugo gradimo i sustavno nadograđujemo postala osnova našeg rada te da je kao takva i prepoznata. U našoj je kompaniji razvijen natjecateljski duh pa će nagrada biti dodatan poticaj svakom zaposleniku za daljnje poboljšanje kvalitete usluge”, ističe Saks. Dodaje da prijava za nagradu ujedno predstavlja svojevrstan izazov jer omogućava povratnu informaciju o načinima pružanja usluga i kvaliteti. Izvrsnost u usluživanju, navodi, utkana je kao filozofija i strategija u svaki segment poslovanja DHL-a. “Osluškujemo potrebe klijenata kroz svakodnevne kontakte i istražujemo kako bismo im ponudili usluge kreirane u skladu s njihovim potrebama te pravovremeno i učinkovito odgovorili na njihove zahtjeve”, kaže Saks. Kvaliteta uslužnosti, prema njezinu mišljenju, krucijalna je za daljnji napredak i razvijanje poslovanja, pogotovo u vrijeme jake konkurencije. “Tržišta su razvijena i podrazumijevaju vrlo konkurentne i slične proizvode, pa u takvim situacijama često odlučujuća zna biti upravo izvrsnost usluživanja”, tvrdi Saks. Dugogodišnju uspješnost DHL, kaže, može zahvaliti sustavnom i cjelovitom primjenjivanju kulture uslužnosti, na kojoj počiva cjelokupno poslovanje, i to od kreiranja strategije, poslovnih procesa preko organizacijske strukture, edukacije zaposlenika pa do razvoja i pozicioniranja proizvoda te odnosa s klijentima.

Komentirajte prvi

New Report

Close