Konstantno dokazivanje kvalitete usluge

Autor: Poslovni.hr , 14. ožujak 2011. u 22:00

Izvrsnost u usluživanju zapravo je tradicija

Među laureatima ovogodišnjega programa “Best in Customer Service Award” (BISCA) u kategoriji hotelijerstvo i industrija je dubrovački hotel Hilton Imperial. Riječ je o jedinom predstavniku Hiltonova brenda u Hrvatskoj, a kako ističe direktor hotela Andreas Jersabeck, misija je kompanije stalno dokazivati kvalitetu usluge, odnosno brenda, i biti otvoren za nova iskustva i vizije koje će upotpuniti njegovu vrijednost.

Natjecanje BISCA, kaže Jersabeck, činilo im se kao izvrsna prilika za dokazivanje kvalitete. Kako ističe, posebno su zadovoljni prepoznavanjem kvalitete usluge. “Primjer našeg hotela, izgrađenog 1897. godine sa 114 godina tradicije u turizmu, zorno svjedoči da je izvrsnost u usluživanju zapravo tradicija koja je na području Dubrovnika određeno vrijeme bila u stagnaciji zbog poznatih razloga. Broj hotela s oznakom pet zvjezdica u Dubrovniku dokazuje da će izvrsnost biti ključni jamac uspješnog poslovanja, naročito u ovako prestižnim destinacijama kao što je Dubrovnik”, govori Jersabeck. Biti dijelom brenda, kako naglašava, velika je obveza, ali istodobno i privilegija. “Brend je svojom kontinuiranom usmjerenošću na kvalitetu odlična vodilja. Provode se revizije standarda, a vrlo sofisticiranim metodama prati se kvaliteta usluge svakoga pojedinog hotela. Naš je zadatak, kao i zadatak svih hotela iz portfelja brenda, da svaki na svoj način i u svojoj destinaciji nastavimo dosljedno provoditi postavljene ‘Brand standarde’, obogaćujući ih iskustvima destinacija u kojima djelujemo”, pojašnjava Jersabeck. Omjer kvalitete i cijene, prema njegovu mišljenju, uvijek je bio vrlo važan, no danas, u uvjetima globalne povezanosti i komunikacije, izuzetno je teško odabrati pravi proizvod iz mnoštva sličnih. “Izvrsnost može prepoznati i pružiti samo individualno kreirana usluga”, zaključuje Jersabeck.

Komentirajte prvi

New Report

Close