Kompanija koja je u dvije i pol godine postala lider u RH

Autor: Luka Vojvodić , 07. srpanj 2014. u 22:01
Krešimir Dobrilović: pokrivenost naše flote GPS uređajima iznosi 45 posto, što je bitno stranim turistima/Davor Puklavec/PIXSELL

Član uprave Fleet rent a cara, brzorastuće kompanije koja je s flotom od 1800 vozila dio TRCZ Grupe.

Član uprave Fleet rent a cara Krešimir Dobrilović, opisao je za Poslovni dnevnik poslovanje i probleme rent a cara u Hrvatskoj.Fleet rent a car segment je poslovanja TRCZ Grupe, broji 42 stalno zaposlena i flotu koja se sastoji od 1800 vozila.

Njihove poslovnice se nalaze u  Zagrebu u hotelima Westin i Sheraton, te u Zagrebačkoj zračnoj luci. Dok su na Primorju prisutni na Krku i Puli na Zračnim lukama, te u Rijeci u hotelu Bonavia, u Dalmaciji imaju urede u Zadru, Splitu i Dubrovniku u Zračnim lukama, te u gradovima Split, Makarska i Dubrovnik.Mlada je to kompanija, koja je s radom započela u ožujku 2012. i po svim pokazateljima u dvije i pol godine rada postala broj jedan u Hrvatskoj. 

Odakle ideja za rent a carom?
Rent a car je osnovan s ciljem da se unutar TRCZ grupe udruži više djelatnosti, poput prodaje rabljenih vozila, servisiranja, usluge najma vozila i upravljanja voznim parkovima. FLEET Rent a car i Fleet management (Autoflota d.o.o.) su između ostalog osnovani kao izvor kvalitetnih rabljenih vozila za prodaju u TRCZ automobilima, što se za sada pokazala kao odlična ideja. 

Koje vrste najma nudite?
Najkraći najam je 24 sata, a cijene najviše ovise o trajanju najma i grupi vozila (kojih ima 37) za koju se korisnik odluči. Jedinstveni smo na tržištu jer nudimo vozila 19 različitih marki čime naš slogan "Snaga izbora" dodatno dobiva na značenju.Posebno bih istaknuo potpuno nova Smart vozila, koja su iznimno praktična za grad, te ponudu vozila Mercedes S klase i Porsche Cayenna.

Leasing ili rent a car, što je povoljnije tvrtkama?
Rent a car je po svojoj definiciji jako različit od leasinga, ali ukoliko određena tvrtka odluči iznajmiti vozila na godinu dana, moguća je fleksibilnost koju leasing ne pruža. Pri tome korisnik ima kompletnu uslugu i sve troškove sadržane u jednoj mjesečnoj rati unaprijed definiranoj za cijelo vrijeme trajanja najma. 

Kako je u Hrvatskoj uređeno tržište rent a cara?
Rent a car nije do kraja reguliran Zakonom o turizmu, niti Zakonom o prometu. Stoga postoji dosta mogućnosti za razvoj sive zone naše djelatnosti. Veliki pomak se dogodio uvođenjem fiskalnih računa, nakon čega se ipak mogućnost raznih manipulacija naplate smanjila, samim time i siva zona. No svakako očekujemo pomoć ministarstava u reguliranju tržišta koje po je nekim procjenama veliko preko 500 milijuna kuna.

Planirate li proširenje poslovanja?
U 2016. se planira širenje na dvije zemlje u regiji, za koje se već pripremaju poslovni planovi. Za sada ne želimo izlaziti u javnost s imenima država, mogu samo reći da priprema širenje rent a cara.

Poslujete li i ove godine s rastom?
Neto prihodi će nam u odnosu na prošlu godinu porasti za 45 posto. Dok je plan povećanja neto dobiti preko 80 posto. U svim segmentima poslovanje bilježimo porast iznad planiranog. Smatram da rastemo zbog toga što nastojimo biti inovativni, prvi smo već u početcima poslovanja 2012. uveli mogućnost najma Wi-Fi uređaja zajedno s našim vozilima, što je prepoznato od strane stranih turista. Još jedna od prednosti je pokrivenost naše flote GPS uređajima, koja iznosi 45 posto, što je važno većini stranih turista koji iznajmljuju vozila. Zanimljivost je i to što smo prvi razvili i iPhone aplikaciju kojom je moguća rezervacija naših vozila. No svakako kvaliteta usluge i dostupnost su uz već nabrojane prednosti naša glavna nit vodilja i na poboljšanju toga konstanto radimo.

Komentirajte prvi

New Report

Close