Kandit očekuje rast prihoda za 10 posto

Photo: Davor Javorovic/PIXSELL Photo: Davor Javorovic/PIXSELL

- Konditorska tvrtka Kandit, prema dosadašnjim poslovnim rezultatima, ove će godine ostvariti 10-postotni rast poslovnih prihoda u odnosu na 2013.

Konditorska tvrtka Kandit, prema dosadašnjim poslovnim rezultatima, ove će godine ostvariti 10-postotni rast poslovnih prihoda u odnosu na 2013., a takav trend planira nastaviti u 2015. godini, izvjestili su u ponedjeljak iz te osječke tvrtke.

Ističu kako su posljednja dva mjeseca u godini razdoblje najveće potražnje za konditorskim proizvodima, te će upravo to vrijeme biti posebno važno za ukupni poslovni rezultat.

Prema riječima članice Uprave Kandita Dajane Mrčele, poslovanje se odvija u dinamičnom okruženju i teško je očekivati povoljnija tržišna kretanja, no optimizam u ovoj konditorskoj tvrtki temelje na činjenici da se u sljedećoj godini planiraju realizirati brojni novi projekti.

Kandit gotovo pola prihoda ostvaruje na izvoznim tržištima, a rast prodaje ostvarit će otvaranjem novih tržišta i jačanjem udjela na postojećim izvoznim tržištima. Uz daljnji rast prodaje proizvoda u Bosni i Hercegovini, koja predstavlja Kanditovo najznačajnije izvozno tržište, sljedeće godine planiraju nastavak pozitivnog trenda u Srbiji te na drugim tržištima u Adria regiji.

Kanditovi proizvodi mogu se naći i na sjeveru Europe, jer njihovi proizvodi odnedavno se izvoze i u Švedsku, navode iz te kompanije.

Mrčela napominje da je za Kandit ova godina povijesna, jer je preseljenjem pogona u novu tvornicu, u industrijskoj zoni Nemetin, privedena kraju iznimno značajna investicija, vrijedna više od 20 milijuna eura. Nova tvornica, čiji je kapacitet do 14.000 tona proizvoda, ovu će godinu završiti proizvodnjom od gotovo 8.000 tona i brojnim novim proizvodima.

Član Uprave Kandita Gordan Glavaš istaknuo je da u Kanditu kreću u novi investicijski ciklus kroz ulaganje u daljnju automatizaciju i povećanje kapaciteta proizvodnje, što će osigurati još veću konkurentnost tvrtke na domaćem i inozemnim tržištima.

Kandit je, kako navode u tvrtki, lansirao na tržište i novu liniju Magic Moments, limitiranu ediciju čokoladnih delicija, koja povezuje najpoznatije Kanditove brandove. Takav koncept proizvoda privukao je sve trgovačke kuće u Hrvatskoj i na izvoznim tržištima. Novom linijom su, ističu u Kanditu, odnedavno prisutni i u trgovačkom lancu Müller, što je dokaz kvalitete proizvoda, ali i prodajne strategije novog Kanditova menadžmenta.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!