Kandit konkurenciji odgovorio investicijom od 185 milijuna kuna

Autor: Poslovni.hr , 15. lipanj 2015. u 11:15
Foto: Davor Javorovic/PIXSELL

Od listopada prošle godine, kada je upravljanje Kanditom preuzeo menadžment Saponije, došlo je do snažnog zaokreta u definiranju poslovne strategije te tvrtke.

Od listopada prošle godine, kada je upravljanje Kanditom preuzeo menadžment Saponije, došlo je do snažnog zaokreta u definiranju poslovne strategije te tvrtke, piše Glas Slavonije.

'Poslovnu 2014. godinu završili smo prihodom od 199 milijuna kuna, što je za 11 % više u odnosu na prethodnu godinu, dok smo za prvih pet mjeseci 2015. ostvarili rast prihoda od 28 % u odnosu na isto razdoblju 2014. S obzirom na to da nam je strateški cilj rast na domaćem tržištu, htjela bih istaknuti da smo u proteklih pet mjeseci ostvarili rast prodaje u Hrvatskoj od 35 % u odnosu na isto razdoblje 2014.' izjavila je Dajana Mrčela, članica Uprave Kandita.

Dodala je i kako valja istaknuti da su razvojno-marketinške aktivnosti u Kanditu rezultirale izlaskom na tržište čak 69 novih ili inoviranih proizvoda od listopada prošle godine, a što govori u prilog koliko im je dinamično bilo proteklo razdoblje. 

Jaka konkurencija

Kandit je tvrtka koja ima doista dugu tradiciju proizvodnje slatkog programa, ali u današnje vrijeme tradicija nije presudna za uspjeh na tržištu. Da bi se kvalitetno odgovorilo zahtjevima tržišta, u Kanditu smatraju da je nužna tehnološka podrška, što su osigurali gradnjom tvornice, visokoregalnog skladišta s gotovo 3900 paletnih mjesta i instaliranjem novih proizvodnih kapaciteta. Ukupna vrijednost tih investicija bila je 185 milijuna kuna. Od otvorenja nove tvornice prošlo je godinu dana, ali ulaganje u tehnološki proces nije završeno. Dajana Mrčela kaže da već ove godine ulažu daljnjih dva milijuna eura u zaokruživanje procesa proizvodnje u cilju povećanja kapaciteta.

Počeli proizvodnju čokolade za lanac trgovina u Švedskoj

Od početka ove godine u Kanditu se intenzivno radi i na unapređivanju poslovanja na izvoznim tržištima. Zahvaljujući većinskom vlasniku Mirku Grbešiću i poslovnom sustavu Mepas, tradicionalno najznačajnije izvozno tržište je Bosna i Hercegovina, a cilj nam je povećati obujam poslovanja i na drugim tržištima Adria regije i pozicionirati se uz vodeće konkurente. U tome nam je pomogla kvalitetna mreža distributera koju imamo u Saponiji te smo tu uspješnu suradnju prenijeli i na Kandit, a njihova kvaliteta i poznati način rada relativno brzo su donijeli pomake u poziciji Kandita na izvoznim tržištima. Napomenula bih da je izlaskom Hrvatske iz CEFTA-e došlo do povećanja troškova carine, posebno u Makedoniji, ali pravoremenom pripremom izbjegli smo negativni učinak, a suradnja s novim distributerom dovela je do značajnog rasta prodaje na tom tržištu. S druge strane, otvoren nam je put na tržište zemalja EU te smo, uz već ugovorenu suradnju za proizvodnju privatne robne marke za austrijsko tržište, počeli proizvodnju čokolade za multinacionalni lanac trgovina u Švedskoj.

Više o temi pročitajte ovdje.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Mene bi zanimalo da novinarka napiše koliku je dobit ostvario Kandit, koliki je ROA i ROE te hoće li Grba ikada isplatiti dividendu.

[emo_palacg]

New Report

Close